استقبال کم نظیر مردم سوریه از پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق

عصر نمایشگاه- پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللیسوریه که روز پنجشنبه مورخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶با حضور مسئولین ارشد کشور سوریه و سفرا و فعالان اقتصادی بیش از ۴۳ کشور جهان در مرکز نمایشگاه های بین المللی دمشق افتتاح شد مورد استقبال کم نظیر مردم سوریه قرار گرفته است.

استقبال کم نظیر مردم سوریه از پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایلنا از روابط عمومی ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه برگزاری این نمایشگاه موجی از شور و شوق و نشاط و امید به زندگی را در شهر دمشق ایجاد کرده است.از نظر مسئولین سوری هم برگزاری این نمایشگاه نشانه ای از بازگشت آرامش و ثبات به سوریه، اراده سوری ها به ادامه زندگی و شروع روند بازسازی پس از جنگ در این کشور است.

    نمایشگاه بین المللی سوریه که سابقه برگزاری آن به سال 1954 میلادی می رسد، یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های تجاری در منطقه خاورمیانه و بزرگترین رویداد اقتصادی سوریه محسوب می شود و اکنون پس از یک توقف 6 ساله بدلیل جنگ تحمیلی مجددا" در سال جاری با حضور 1500 شرکت از حدود43کشور جهان از جمله ایران، روسیه، آلمان، بریتانیا و فرانسه و ... برگزار شده است.

    در روز نخست نمایشگاه نخست وزیر سوریه به نمایندگی از بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه با همراهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق و سایر مقامات سوری و مسئولین سفارت کشورمان از پاویون جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند. همچنین وزرای راه ، صنعت و تجارت داخلی سوریه نیز روز دوم نمایشگاه از پاویون کشورمان بازدید و با غرفه داران ایرانی حاضر در نمایشگاه دیدار و گفتگو کردند.

    با حمایت ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه و تشریک مساعی کمیته هماهنگی در این دوره از نمایشگاهبیش از 30 شرکت صاحب نام صنعتی و خدماتی ایرانی در بزرگترین غرفه نمایشگاه به مساحت حدود 1000 متر مربع نسبت به معرفی و فروش محصولات و خدمات خود اقدام کرده اند. همچنین برنامه شب ایرانی به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی از دیگر برنامه های جانبی پیش بینی شده توسط کمیته هماهنگی است که با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه جهت آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی دو کشور و انجام مذاکرات تجاری در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود. همچنین فضای ویژه ای نیز در غرفه ایران جهت استقبال و مذاکره رسمی با مسئولین و مدیران شرکت های سوری پیش بینی و تجهیز شده است.

    شایان ذکر است در نمایشگاه بازسازی سوریه که سال گذشته برگزار شده بود 7 شرکت ایرانی در غرفه ای به مساحت 150 متر مربع حضور داشتند که در سال جاری شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان به بیش از 30 شرکت ایرانی معتبر و صاحب نام در غرفه ای به مساحت حدود 1000 متر مربع خواهیم بود.

    پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی سوریه که روز پنجشنبه مورخ 26 مرداد 96 طی آئین ویژه ای افتتاح شد پس از 10 روز عرضه و فروش محصولات نمایشگاهی توسط شرکت کنندگان از کشور های مختلف در تاریخ 4/6/96 خاتمه می یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت