نمایشگاه الکامپ گیمز برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه الکامپ گیمز با حضور سه هزار گیمر برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ گیمز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایلنا، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نشست خبری نمایشگاه الکامپ گیمز گفت: نمایشگاه الکامپ گیمز یک واقعه مانند نمایشگاه الکامپ استارز است و به دنبال ایجاد تحریک مشتریان صنعت بازی در این رویداد هستیم. در سال جاری با توجه به محدودیت زمانی نتوانستیم تا نمایشگاه الکامپ گیمز را در نمایشگاه الکامپ اجرا کنیم به همین سبب آن را به عنوان یک رویداد جداگانه از 19 تا 25 شهریورماه با حضور بیش از سه هزار گیمر در باغ کتاب تهران برگزار خواهیم کرد.

    سعادت در ادامه افزود: در این نمایشگاه برای اولین بار بانوان نیز می‌توانند در بخش رقابت حضور پیدا کنند و از رویدادی بزرگ در صنعت گیم بهره‌مند شوند.

    رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در رابطه با جزئیات این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه طی شش روز در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد و افراد مانند سورنا ستاری از آن بازدید خواهند داشت.

    در این نمایشگاه با مرکز رسانه‌های دیجیتال و بنیاد بازی‌های رایانه‌ای همکاری‌هایی شده است همچنین ما با مرکز الکترونیک وزارت ورزش و جوانان نیز برای ارائه جوایز بعدی به برندگان نمایشگاه الکامپ گیمز همکاری داریم.

    وی افزود: در این نمایشگاه بازی‌هایی مانند فیفا 2017 ، کانتر، ارتش‌های فرازمینی، خلیج عدن، شکاف در شهر 2 و جام برگزار می‌شود که در دو حالت انفرادی و گروهی برای علاقمندان در دسترس است.

    سعادت با بیان اینکه بنیاد بازی‌های رایانه‌ای بر روی محتوای  بازی‌های خارجی حاضر در نمایشگاه الکامپ گیمز نظارت دارد، گفت: ‌بنیاد بازی‌های رایانه‌ای حاضر در این رویداد را که از سوی  ویرایش خواهد شد باید تایید کنند تا بتوانیم آنها را در اختیار علاقمندان قرار دهیم. این نمایشگاه در سه حوزه کنسول‌های بازی ، موبایل و کامپیوتر با 32 دستگاه موبایل، 44 دستگاه کامپیوتر و نت بوک و 17 دستگاه پلی استیشن 4 برگزار خواهد شد.

    وی اعلام کرد: ما انتظار داریم تا 10 هزار ثبت نام برای این نمایشگاه را داشته باشیم هزینه بلیت برای نمایشگاه در قسمت انفرادی 15 هزار تومان و در قسمت گروهی 50 هزار تومان تعیین شده است.

    سعادت در رابطه با جوایز نمایشگاه الکامپ گیمز گفت: مجموع جوایز 45 میلیون تومان است و برندگان با حمایت وزارت ورزش و جوانان به نمایشگاه پوسان کره اعزام خواهند شد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: رویداد الکامپ گیمز وظیفه دارد تا زمینه سازی برای توجه به بازار بازی را ایجاد کند و امیدواریم نمایشگاه الکامپ گیمز رشد بسیار خوبی داشته باشد همان طور که نمایشگاه الکامپ استارز در سه سال گذشته توانسته رشد بسیار مناسبی را داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت