نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور فردا آغاز به کار می‌کند

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور فردا سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۰ صبح با حضور محمدعلی طهماسبی، معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی و مرتضی شهیدزاده، مدیرعامل بانک کشاورزی، در محل هتل المپیک تهران آغاز به کار می‌کند.

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور فردا آغاز به کار می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور فردا سه‌شنبه 31 مردادماه ساعت 10 صبح با حضور محمدعلی طهماسبی، معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی و مرتضی شهیدزاده، مدیرعامل بانک کشاورزی، در محل هتل المپیک تهران آغاز به کار می‌کند.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایانا، این نمایشگاه با هدف توجه به نیاز باغداران و اهمیت فرآیند تولید، توزیع و خدمات به‌ویژه در بخش سورت، بسته‌بندی و فراوری در صنعت میوه و خشکبار که از سیاست‌های بخش کشاورزی نیز محسوب می‌گردد برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود.

    در حاشیه این نمایشگاه چهار کارگاه آموزشی در قالب نقش و جایگاه بانک، پول و بیمه در صنعت میوه، صنعت جانبی و بسته‌بندی، مدیریت ضایعات و حمل و نقل، قیمت تمام‌شده و تشکیل زنجیره تولید و نقش آن در توسعه بازارهای صادراتی تشکیل می‌شود.

    همچنین برپایی نخستین اجلاس سراسری صنعت میوه سوم شهریورماه در تهران در سه بخش مدیریت مزرعه، تولید و عرضه با هدف نقش مدیریت پیشرفته صنعت میوه در توسعه پایدار از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

    یکی دیگر از اقدامات که در این نمایشگاه انجام خواهد گرفت، معرفی برترین فعالان صنعت میوه کشور و اهدای جایزه به آن ها مانند سایر بخش‌های کشاورزی است که هر ساله تکرار خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور می‌تواند نقش مهمی در بهبود تولید میوه و اصلاح باغ‌ها و تجهیزات و ماشین‌آلات در این حوزه داشته باشد و فرصتی خوبی برای فعالان صنعت میوه است تا با دانش و فناوری روز جهان آشنا شده و از این طریق امکان حضور در بازارهای جهانی را پیدا کنند.

    نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور با حمایت و همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی، نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و با هماهنگی اعضای شورای مرکزی نظام صنفی از 31 مرداد تا سوم شهریورماه نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه در فضای نمایشگاهی به مساحت چهارهزار متر در محل هتل المپیک با حضور نمایندگانی از فعالان داخلی و کشورهای آلمان، هلند، روسیه، ترکیه و قطر برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت