بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از فردا آغاز به کار می کند

عصر نمایشگاه- بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از اول شهریور به مدت هفت روز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از فردا آغاز به کار می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری میزان، بهمن نامور مطلق ، معاون صنایع دستی کشور در نشست خبری بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: این نمایشگاه محصول یک سال فعالیت ماست. نو آوری ها در این نمایشگاه دیده می شود. فروش صنایع دستی در این نمایشگاه ارزیابی می شود و می توانیم حال صنایع دستی را بعد از نمایشگاه بسنجیم.

    وی گفت: در سال های اخیر این نمایشگاه به سوی توسعه و‌ پیشرفت حرکت کرده و هم در غرفه ها، هم در فروش و هم در کیفی سازی پیشرفت کرده ایم.

    نامور مطلق درباره نقش نمایشگاه در اقتصاد صنایع دستی گفت: نمایشگاه ها نقش مهمی در اقتصاد صنایع دستی دارند و 15 درصد اقتصاد صنایع دستی در نمایشگاه است.

    معاون صنایع دستی کشور گفت: سعی کردیم به سمت خرید تجاری و هیات های تجاری برومی و این روند تداوم خواهد داشت.

    نامور مطلق گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم با توجه به شرایط هماهنگ تری که وجود دارد بتوانیم حضور در نمایشگاه های بین المللی و خارجی را توسعه دهیم.

    وی گفت: برگزاری نمایشگاه، حمایت معاونت صنایع دستی از صنعت گرا و هنرمندان است و سعی کردیم به سمت هدفمند کردن حمایت ها برویم.

    معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: باید صنایع دستی به جای دولت محور بودن به سمت بازار محور شدن برود. صنایع‌دستی نیازمند پوست اندازی است و باید به بازار و مردم تکیه کند.

    وی همچنین درباره رویدادهایی این نمایشگاه گفت: رویداد های متعددی در قالب روزهای این نمایشگاه برنامه ریزی شده است. یکی از این رویداد های ویژه، مادر صنایع دستی است. از خانمی که مسن ترین تولید کننده صنایع دستی است تقدیر می شود و به او لوح مادر صنایع دستی خواهیم داد. همچنین در هر روز سه رویداد برنامه ریزی شده است.

    بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از روز یک شهریور به مدت هفت روز در محل نمایشگاه های بین الملی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت