آغاز به کار اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز با مشارکت بیش از ۱۲۰واحد صنعتی استان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت، این نمایشگاه با حضور مهندس طهایی استاندار البرز مورد افتتاح قرار گرفت.

    وی در جریان بازدید از نمایشگاه با اشاره به حضور جمعی از رایزنان بازرگانی سفارت خانه های ایران در کشورهای مختلف و تعدادی از بازرگانان خارجی در این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی بخشی از ظرفیت های بالقوه صنعتی و تجاری استان است که باید به خوبی از آن بهره برداری کرد.

    طهایی ضمن تأکید بر لزوم آشنایی مناسب تولیدکنندگان و بازرگانان البرزی با اصول صحیح تجارت خارجی و صادرات کالا، افزود: تولیدکنندگان استان با استفاده از فرصت های موجود از قبیل همین نمایشگاه ها می توانند به شناسایی بازارهای جدید و معرفی مناسب محصولات خود به طرف های خارجی و حتی مشتریان داخلی بپردازند.

    موفق: تولید صادرات محور تضمینی برای حیات واحدهای صنعتی است

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به اهمیت تولیدات صادرات محور، اظهار داشت: امروزه توجه به تکنولوژی تولید و کیفیت محصولات ارائه شده به بازار یک اصل غیر قابل انکار برای تداوم حیات یک واحد تولیدی است.

    وی با یادآوری حضور و فعالیت تعداد کثیری از برندهای معتبر ملی و بین المللی در سطح استان البرز، خاطر نشان کرد: بسیاری از واحدهای حاضر در این نمایشگاه از برندهای معتبر صنعتی و تولیدی در کشور به شمار می آیند و در نوع صنعت خود از موفق ترین ها به شمار می آیند.

    موفق گفت: راه اندازی نمایشگاه هایی از این دست، برای افزایش رایزنی تجاری میان صاحبان صنایع و بازرگان داخلی و خارجی کمک خوبی می باشد.

    لازم به توضیح است اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز در محل نمایشگاهی گلستان گلشهر کرج به مدت 3 روز ودر مجموعه ای به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع دایر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت