رییس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خبر داد؛

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی «تکنولوژی سرامیک» در اصفهان

عصر نمایشگاه- رییس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از پیشی گرفتن یزد از اصفهان در دریافت مجوز ساخت بندر خشک خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی «تکنولوژی سرامیک» در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  صاحب نیوز؛رسول محققیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با بیان اینکه اهالی رسانه همکار خوب ما در اطلاع رسانی فعالیت های نمایشگاه هستند، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک از 15 تا هجدهم شهریور در محل دائمی نمایشگاه در پل شهرستان اصفهان برگزار می شود.

    وی با اظهار اینکه این نمایشگاه تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه محصولات تولید شده از کاشی و  سرامیک چند سالی است که در حال برگزاری است که به ارائه محصولات تولید شده می‌پردازد ولی در این نمایشگاه که به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد متخصصان در حوزه تکنولوژی های جدید این صنعت حضور پیدا خواهند کرد.

    محققیان با بیان اینکه مخاطبان این نمایشگاه با نمایشگاه کاشی و سرامیک متفاوت است، گفت: این نمایشگاه در کنار مشارکت کننده های خارجی از اروپا و چین، 40 شرکت فعال داخلی نیز حضور خواهند داشت.

    رییس شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه تکنولوژی سرامیک یک نمایشگاه زیرساخت صنعت ساختمان و سرامیک کشور خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: نگاه شرکت نمایشگاه های استان اصفهان بر این بوده است با توجه به فضای جدید نمایشگاهی که ایجاد خواهد شد بتوانیم در سال های آینده این نمایشگاه در کنار نمایشگاه کاشی و سرامیک قرار بدهیم.

    محققیان گفت: به دلیل اینکه فضای محدود نمایشگاهی را داریم حضور محصولات سرامیکی کم رنگ خواهد بود و ارائه تکنولوژی های سرامیک مورد هدف این نمایشگاه است.

    رییس شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار کرد: سرویس های خدماتی و انتقال دهنده از قطب های کاشی و سرامیک کشور برای حضور در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

    وی در پاسخ به این سؤال اینکه پیگیری استان برای ساخت بندر خشک در اصفهان به کجا رسیده است، گفت: مجوز ساخت چنین بندری به صورت کشوری صادر می شود و در حال حاضر مجوز ساخت بندر خشک برای استان یزد داده شده است و در آنجا کارها در حال انجام است.

    به گزارش صاحب‌نیوز، در نخستین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک 95 شرکت حضور پیدا خواهند کرد، از این تعداد 20 شرکت از کشور چین، 24 شکرت از ترکیه، اسپانیا و ایتالیا و مابقی از شرکت های داخلی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت