رئیس صنعت و معدن خراسان جنوبی خبر داد

حضور واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در نمایشگاه اختصاصی افغانستان

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به سومین نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه ۱۰ غرفه متشکل از واحدهای تولیدی خراسان جنوبی بود که مورد بازدید مقام عالی وزارت قرار گرفت.

حضور واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در نمایشگاه اختصاصی افغانستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،داوود شهرکی اظهار داشت: در سومین نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان تفاهم نامه همکاری در زمینه اکتشاف و استخراج معادن افغانستان بین دو کشور به امضا رسید.

    وی با بیان اینکه افغانستان دارای معادن طلا، آهن، مس، اورانیوم، زغال سنگ و سنگ‌های قیمتی است، افزود: براساس این تفاهم نامه دو کشور در زمینه اکتشاف و استخراج معادن افغانستان و صادرات آن به دیگر کشورهای جهان با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از 80 شرکت ایرانی و چند شرکت از کشور میزبان با 110 غرفه در  تالار هتل «اورانوس» پایتخت افغانستان در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار متر مربع به مدت سه روز برگزار شد و شرکت ایرانی در 12 گروه کالایی و خدماتی در زمینه‌های صنایع غذایی، ساختمان و تاسیسات، صنعت و معدن، انرژی، لوازم خانگی، دارو و تجهیزات پزشکی، فرش و موکت، صنایع خودرو، خدمات شهری و مخابراتی محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

    شهرکی به تنها پاویون اختصاصی خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه 10 غرفه متشکل از واحد های تولیدی  خراسان جنوبی بود که مورد بازدید مورد بازدید مقام عالی وزارت قرار گرفت.

    وی افزود: همچنین یک هیئت تجاری متشکل از 30 نفر از تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی استان نیز در مدت زمان برگزاری نمایشگاه در کابل حضور داشتند که جلسات متعددی با تجار و بازرگانان  کشور افغانستان و هیئت مدیره اتاق‌های استان‌های همجوار و غیر همجوار آن کشور برگزار شد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: نشست هم اندیشی  تجار و فعالان اقتصادی ایران و افغانستان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل  از دیگر برنامه‌های سفر دور روزه به افغانستان بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت