ایران و آلمان در برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شهر آفتاب همکاری می کنند

عصر نمایشگاه- برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با مشارکت برگزارکننده نمایشگاه های interpack و drupa آلمان در شهر آفتاب برگزار می شود.

ایران و آلمان در برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شهر آفتاب همکاری می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا؛  نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی چاپ و بسته بندی با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان و مشارکت و حضور نمایشگاه interpack بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی جهان و drupa بزرگترین نمایشگاه صنعت چاپ جهان به عنوان نمایشگاه های پیشرو و قدرتمند در زمینه صنعت چاپ و بسته بندی بیستم تا بیست و سوم مهرماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.
    یکی از موضوعاتی که در این نمایشگاه مورد تاکید است گروه بندی نمایشگاهی، تخصصی کردن آن و ایجاد ارزش افزوده و برند سازی است.
    برپایه این گزارش، تاکنون در بخش خارجی شرکت هایی از 9 کشور شامل آلمان، اتریش، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی، لهستان، ترکیه و چین در این نمایشگاه مشارکت داشته اند. همچنین انجمن بسته بندی انعطاف پذیر اروپا- fpe - در این نمایشگاه حضور دارد. انجمن تولید کنندگان ماشین آلات بسته بندی و فرآوری محصولات انگلیس PPMA برنامه بازدید از این نمایشگاه را دارد.
    در حوزه داخلی، شرکت های توانمند ایرانی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند حضور پیدا کرده اند. با توجه به نیاز بازار بکر افغانستان از هیات های کارخانه داران و تاجران جوان کشور افغانستان و همچنین اتحادیه چاپخانه داران کابل و هرات برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.
    نمایشگاه های بین المللی چاپ IPAP و بسته بندی pacprocess با مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان و با هدف تبدیل شدن به یکی از نمایشگاه های تخصصی معتبر منطقه در حوزه چاپ، بسته بندی محصولات و فرآوری صنایع وابسته گامی بلند برداشته تا ایران را به محل گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری ها و فناوری ها روز جهان تبدیل کند.
    علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.ipapexpo.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت