ناشران برتر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فارس معرفی شدند

عصر نمایشگاه:در پایان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب فارس، یکشنبه شب در آیینی از چهار ناشر برتر کشور با نام های آموت، نسل نواندیش، افق و نوید شیراز تجلیل شد.

ناشران برتر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فارس معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایرنا، از نشر آموت با حضور یوسف علیخانی به عنوان ناشر برتر رمان های ایرانی و خارجی، انتشارات نسل نواندیش و نوید شیراز به مدیریت علی نویدگویی به خاطر 19 سال حضور مستمر و موفق در نمایشگاه های کتاب و بیش از 20 سال حضور پررنگ و موفق در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تقدیر شد.
    مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس در این آیین با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران نمایشگاه از اقدام آموزش وپرورش در همراهی با این نمایشگاه، گفت: برای نخستین بار حضور کاروان های دانش آموزی شور وصف ناشدنی به فضای چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس بخشید.
    بهزاد مریدی افزود: میزان عرضه بن (بهابرگ)، مشتری مداری و نظم و ترتیب به عنوان شاخص در انتخاب ناشران در نظر گرفته شد.
    وی ادامه داد: آنچه جدا از فروش برای برگزارکنندگان نمایشگاه اهمیت دارد؛ افزایش مشارکت و علاقه مندی مردم به کتاب و کتابخوانی است که در این دوره از نمایشگاه کتاب با بهبود کیفی همراه شد.
    مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس از فروش بالغ بر 10میلیارد ریال بن در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد و گفت: در روزهای اخیر میزان فروش بن به نحوی پیش رفت که سقف فروش بارها تمدید شد.
    وی میزان استقبال از این نمایشگاه را در مقایسه با دیگر کلانشهرهای کشور دارای رکوردی جدید عنوان کرد و گفت: به میزان استقبالی که بر اساس ورودی ها و ظرفیت پارکینگ های محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز تخمین زده شد، پس از نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاه کتاب استان فارس در مقام بعدی قرار گرفت.
    مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: در این دوره از نمایشگاه کتاب ترجیح دادیم درکنار معرفی ناشران برتر، افزون بر رونمایی برخی آثار در غرفه آنها آیین پایانی همراه با صمیمیت و همدلی و تقدیر از ناشران برتر کشوری و استانی برگزار شود.
    مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب فارس در گام چهاردهم به بهترین نحو برای دانش آموزان رقم خورد، اظهار کرد: در مدت شش روز برپایی نمایشگاه کتاب فارس با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی رقم خورد که دانش آموزان به شکل گروهی از ساعات نخستین آغاز به کار نمایشگاه در فضای این رویداد فرهنگی قرار گیرند.
    حمیدرضا آذری افزود: با این فضا سازی، دانش آموزان توانستند با آشنایی نزدیک با یار مهربان خاطرات به یاد ماندنی از کتاب به همراه ببرند.
    چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس که از سوم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز آغاز شد عصر یکشنبه هشتم آذر به کار خود پایان داد.
    حضور40 ناشر کشوری، 40 ناشر از استان فارس و 10 ناشر و 20 نمایندگی بین المللی، عرضه 85 هزار عنوان کتاب و حضور و استقبال مردم از ویژگی های چهاردهمین نمایشگاه کتاب شیراز بود که نشان از گسترش فرهنگ کتابخوانی در استان فارس دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت