در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

تامین ایمنی نمایشگاه کتاب با تشکیل ستاد مدیریت بحران

عصر نمایشگاه- با تشکیل ستاد مدیریت بحران ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت این نمایشگاه که اردیبهشت سال آینده برای نخستین بار در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود، تامین می گردد.

تامین ایمنی نمایشگاه کتاب با تشکیل ستاد مدیریت بحران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،ارتقای سطح ایمنی، ایجاد وحدت رویه در زمینه فراهم ساختن ظرفیت های آمادگی در برابر حوادث احتمالی، افزایش ضریب ایمنی بازدیدکنندگان ، غرفه داران و کارکنان و به حداقل رساندن خسارات جانی و مالی بخشی از اهداف تعیین شده برای ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه کتاب تهران است.
    گفتنی است، پیش بینی و تجهیز  مجموعه مدیریت بحران در نزدیکی سایر امکان مدیریتی و راه اندازی اتاق فرماندهی در این قسمت،  پیش بینی تجهیزات اطلاع رسانی و هشدار در بخش های مختلف مجموعه،  پیش بینی و استقرار سیستم مانیتورینگ و فراهم ساختن امکان بهره برداری از اطلاعات ، تهیه نقشه تخلیه امن اضطراری، نصب علائم هشداردهنده از جمله تابلوهای خروج اضطراری و نصب کپسول های آتش نشانی، پیش بینی و استقرار ایستگاه هواشناسی، پیش بینی و احداث پد بالگرد و استقرار واحدهای عملیاتی سازمان های امدادی و خدماتی بخشی از برنامه های پیش بینی شده  اجرایی در قالب فعالیت این ستاد است.

    شایان ذکراست ،این ستاد از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و با همکاری  نیروی انتظامی، نمایندگان ستاد اجرایی نمایشگاه، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، جمعیت هلال احمر استان تهران، مرکز اورژانس، معاونت حمل و نقل و ترافیک،  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی  تهران، شرکت  توزیع نیروی برق تهران بزرگ،  شرکت آب و فاضلاب استان تهران و ستاد مدیریت بحران منطقه 19 از چندی پیش فعالیت خود را با برگزاری جلسات اعضای ستاد و پی گیری مصوبات آغاز کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت