مسئول برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی قم خبر داد:

ارائه تورهای قم‌گردی در دومین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری قم

عصر نمایشگاه- مسئول برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، گردشگری، توانمندی‌های روستایی و سوغات در قم از اجرای تورهای قم‌گردی و طبیعت‌گردی خبر داد.

ارائه تورهای قم‌گردی در دومین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری قم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، صنایع دستی و گردشگری قم، جواد جلالی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه برخی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی قم منحصر به فرد است، گفت: برخی از این جاذبه‌ها برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت دارد از این رو علاقمندان در این نمایشگاه با ثبت‌نام در تورها از جاذبه‌های استان بازدید می‌کنند.

    وی افزود: جاذبه‌های گردشگری و تاریخی در استان قم ناشناخته مانده و نیازمند معرفی بیشتر است تا گردشگران و زائران و مردم بومی استان با آن آشنایی پیدا کنند.

    جلالی خاطرنشان کرد: استان قم 350 اثر تاریخی ثبت شده دارد که شامل مکان‌هایی از جمله تیمچه فرش قم، بازار کهنه، خانه‌های تاریخی استان، کاروانسراها، قلعه‌ها، بادگیرها، پل‌ها، غارها، آتشکده‌ها، آب‌انبارها و بقاع امامزادگان است.

    وی با بیان اینکه تعدادی دفتر خدمات مسافرتی در این نمایشگاه فعال است، گفت: این دفاتر تورهای قم‌گردی، طبیعت‌گردی و کویرنوردی را طراحی کرده‌اند و آثار و اماکن شاخص استان قم را به طبیعت‌دوستان و گردشگران معرفی می‌کنند.

    مسئول برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، گردشگری، توانمندی‌های روستایی و سوغات در قم ادامه داد: استان قم تالاب‌ها و طبیعت بی‌‌نظیری با گونه‌‌های مختلف طبیعی و جانوری دارد که این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان است.

    وی افزود: در زمینه‌های مختلف اکوتوریسم طبیعی و گردشگری مذهبی قم اقدامات و برنامه‌های مناسبی از جمله تهیه فیلم اقلیم بهشت و تصاویری از آثار تاریخی صورت گرفته است، از این رو معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قم نیاز به تبلیغات محیطی و رسانه‌‌ای دارد.

    جلالی به بخش‌های دیگر این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه در بخش‌های مختلف صنایع دستی گردشگری، توانمندی‌های روستایی و سوغات با شرکت هنرمندانی از سراسر کشور از جمله اصفهان، مرکزی، فارس، زنجان، خراسان رضوی، تهران و البرز و همچنین غرفه‌هایی با معرفی توانمندی‌های روستاهای بخش‌های تابعه استان قم تا 21 اسفندماه دایر است.

    علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر(خاکفرج) از دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و گردشگری بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت