رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پلدخترخبر داد

گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در پلدختر

عصر نمایشگاه- در آستانه سال نو نمایشگاه فروش بهاره روز شنبه با هدف کمک حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، عرضه مستقیم کالای نوروزی وتعدیل قیمت ها در بازار در شهرستان پلدختر آغاز به کار کرد .

گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در پلدختر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پلدختر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: دراین نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مردم از جمله پوشاک، انواع مواد خوراکی ، آجیل ، خشکبار ، شیرینی ، تنقلات کیف و کفش ، انواع ظروف ومواد شوینده و بهداشتی در 80 غرفه با 10 تا 20 درصد تخفیف زیر قیمت بازار به مردم عرضه می شود .

    نجم الدین هدایتی افزود: در نمایشگاه مذکورغرفه هایی نیز برای تولید کنندگان استان های مختلف از جمله کردستان ، کرمانشاه ، همدان و لرستان ،برای عرضه تولیدات داخلی دایر شده است .

    وی افزود: این نمایشگاه از امروز تا 28 اسفند ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید و خرید عموم شهروندان دایر و آماده خدمت رسانی به مردم است .

    هدایتی تصریح کرد: برای خدمات دهی بهتر به مردم واحد بازرسی اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان با همکاری بهداشت و تعزیرات حکومتی نظارت جدی بر نمایشگاه و چگونگی خدمات دهی آن دارند .

    وی بر اجرای طرح ویژه نظارت و کنترل بر بازار تاکید کرد و افزود: بازرسان این اداره به طور ویژه در ایام نوروز بر واحدهای صنفی نظارت دارند علاوه براین گشت های مشترکی با کمک مجمع امور صنفی و همچنین بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بر غرفه های نمایشگاه بهاره و بازار نظارت مستمر دارند .

    رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پلدختر از شهروندان خواست هر گونه موارد تخلف و یا گرانفروشی را به بازرسان مستقر در نمایشگاه یا تلفن 124 اطلاع دهند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت