نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران و حذف حمایت از محصولات سطح ۴

عصر نمایشگاه- معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران حمایت از خرید محصولات سطح چهارم حذف شده است.

نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران و حذف حمایت از محصولات سطح ۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، محمود شیخ زین الدین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: با توجه به استقبال خوب تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ازیک‌طرف و رضایت مراکز علمی و پژوهشی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران را اردیبهشت‌ سال آینده برگزار می‌کند.

    وی گفت: امسال حوزه‌های تجهیزات تست و آزمون صنعتی و ارائه کنندگان خدمات کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی را به حوزه‌های فعالیت نمایشگاه اضافه کردیم، لذا نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در 13 بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.

    شیخ زین الدین افزود: براساس تفاهم نامه ایی که با وزارت علوم منعقد شده است مقرر شد، اعتبار  40 میلیارد تومان از سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ، 30 میلیارد تومان از سوی وزارت علوم و30 میلیارد از سوی دانشگاهها برای این نمایشگاه اختصاص داده می‌شود.

    معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی در ادامه یکی دیگر از تغییرات انجام‌شده را حذف حمایت از خرید محصولات سطح چهارم نام برد و گفت: البته حذف این حمایت، مانع عرضه آن‌ها در نمایشگاه نبوده است و تولیدکنندگان می‌توانند این محصولات خود را به نمایشگاه بیاورند.

    زین الدین درباره حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خریداران افزود: مطابق سه دوره گذشته، از برخی خریداران دولتی و خصوصی حمایت‌هایی صورت خواهد گرفت که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

    سطح بندی محصولات براساس میزان داخلی بودن و سطح فناوری هر محصول تعیین شده است و محصولات سطح چهارم دارای کمترین میزان فناوری هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت