نمایشگاه اختصاصی ایران در نجف اشرف گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اختصاصی شرکت های ایرانی بعد از ظهر روز سه شنبه در نجف اشرف با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، استانداران نجف و دیوانیه و سرکنسول های ایران در نجف و کربلا گشایش پیدا کرد.

نمایشگاه اختصاصی ایران در نجف اشرف گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  ایرنا، این دور از نمایشگاه با حضور گسترده بازرگانان و سرمایه داران عراقی و اهالی نجف اشرف همراه بوده است و تعدادی از مسوولان بومی استان نجف و استان های همجوار آن، در اولین روز گشایش نمایشگاه از غرفه های ایرانی بازدید کردند.
    استاندار نجف در کنفرانس خبری مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در پاسخ به خبرنگار ایرنا پیرامون حوزه های مهم سرمایه گذاری شرکت های ایرانی در نجف گفت که بخش صنایع و کشاورزی در حال حاضر مهمترین حوزه های مستعد برای سرمایه گذاری شرکت های ایرانی است.
    'لوی الیاسری' ادامه داد که در حال حاضر در حوزه بازرگانی همکاری بالایی بین استان نجف و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.
    وی با اشاره به حضور خوب شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه گفت که این نمایشگاه در نوع خود منحصر به فرد است و نشان می دهد که شرکت های ایرانی در حوزه تولید موفقیت های چشمگیری پیدا کرده اند.
    استاندار نجف کیفیت کالاهای ایرانی را متناسب با استانداردهای جهانی برشمرد و افزود که قیمت کالاها نیز رقابتی است و تجار نجف می توانند از این فرصت برای عقد قرار بهره ببرند.
    سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز در این کنفرانس خبری از حضور بالای شرکت های ایرانی ابراز خرسندی کرد و گفت که امیدوار است که این نمایشگاه در معرفی هرچه بیشتر کالاهای ایرانی به اهالی نجف کمک کرده و سطح همکاری های اقتصادی را بیش از پیش افزایش دهد.
    'ایرج مسجدی' تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همان طور که در حوزه نظامی و دفاعی در کنار عراق در جنگ با تروریسم قرار داشت در مرحله سازندگی و بازسازی مناطق آزاد شده و تولید اقتصادی و تبادلات تجاری دولت و ملت عراق را تنها نمی گذارد.
    وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر شرکت های ایرانی در تولید کالاهای باکیفیت پیشرفت های چشمگیری حاصل کرده اند.
    نماینده شرکت ایرانی برگزار کننده این نمایشگاه نیز گفت که حدود 60 شرکت ایرانی که اغلب آنها از استان قم هستند در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.
    'محمد رضا تقوی' در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود که شرکت های حاضر در زمینه مصالح ساختمانی؛ پلیمرها، برق، شیرآلات، پوشاک، لوازم خانگی، آشپزخانه و مواد غذایی هستند.
    این نمایشگاه از امروز سه شنبه به مدت 5 روز ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت