مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی:

شبکه های فناوری مسئولیت زون های تخصصی نمایشگاه RINOTEX را عهده دار می شوند

عصر نمایشگاه- مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی با تاکید بر تخصص گرایی در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX) اظهار کرد: مسئولان و یا نمایندگان شبکه های فناوری استان مسئولیت زون های تخصصی این نمایشگاه را بر عهده خواهند داشت.

شبکه های فناوری مسئولیت زون های تخصصی نمایشگاه RINOTEX را عهده دار می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جمع دبیران شبکه های فناوری استان اظهار کرد: از مسئولان شبکه های فناوری در استان انتظار می رود تا با رویکرد های جدید و ابداعی نسبت به معرفی زون های تخصصی خود اقدام کنند چرا که این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های بخش های مختلف و ایجاد تعامل بین فناوران، صنعتگران و سرمایه گذاران است.

    وی با اشاره به برگزاری چندین رویداد همزمان با این نمایشگاه در سطح استان گفت:  همزمان با این رویداد بزرگ فناوری شاهد برگزاری دومین نمایشگاه فروش محصولات دانش بنیان،  IDEA BOARD مهندسی پزشکی، جشنواره بهترین طرح قابلیت اعتماد،  جشنواره بهترین R&D  بخش صنعت کشور، جشنواره بهترین طرح مرزبانی هوشمند، استارتاپ ویکند الکترونیک خودرو، استارتاپ ویکند اینترنت اشیا در استان خواهیم بود.

    جهانگیری، ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه دو همایش تخصصی بحران منابع آب با محوریت بازچرخانی پساب و تصفیه فاضلاب، فناوری های الکترونیک ( توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری) برگزار می شود .

    وی با تاکید بر اینکه تمرکز بر فعالیت های فناوران در طول سال های گذشته در استان را شاهد هستیم خاطرنشان کرد: می توان گفت همزمان با برگزاری این نمایشگاه هفته فناوری در تبریز اتفاق می افتد که خود حرکت قابل توجهی است.

    وی معرفی نمایشگاه به تمامی فعالان این حوزه را ضروری دانست و گفت: امسال ما اقدام به رونمایی از پوستر و وب سایت این نمایشگاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مردم  در مجلس شورای اسلامی کردیم و همچنین در کنار روش های مرسوم سنتی بدون شک باید از روش های جدید و از ظرفیت فضای مجازی نیز برای معرفی نمایشگاه RINOTEX استفاده کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت