از سوی صندوق کارآفرینی امید گلستان

تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای حضور در نمایشگاه خارجی پرداخت می‎شود

عصر نمایشگاه- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: در راستای فروش و بازاریابی محصولات تولیدی، تسهیلات ۵ میلیون تومانی برای حضور در نمایشگاه داخلی و تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای حضور در نمایشگاه خارجی به کارآفرینان پرداخت می‎شود.

تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای حضور در نمایشگاه خارجی پرداخت می‎شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس ، حسن پهلووری امشب در نشست تخصصی بررسی مشکلات و آشنایی با شیوه‎های بازاریابی و فروش محصول کارآفرینان در گرگان اظهار کرد: سرمایه در گردش برای طرح‎های خوداشتغالی 10 میلیون تومان و برای طرح‎های کارآفرینی تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‎شود.

    وی یکی از مشکلات کارآفرینان و کسب و کارها را در زمینه فروش و بازاریابی عنوان و تصریح کرد: صندوق تلاش دارد با شبکه‎سازی، برگزاری دوره‎های آموزشی و استفاده از تجربیات کارآفرینان موفق نسبت به توانمندسازی کارآفرینان حوزه کسب و کارهای خرد در این زمینه اقدامات مثبتی را انجام دهد.

    مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با تاکید بر اینکه کارآفرینان باید در رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری ایفای نقش کنند، از پرداخت تسهیلات چهار درصدی این صندوق خبر داد.

    پهلووری افزود: کارآفرینان باید با شناسایی نیاز جامعه در راستای تقویت تولید و اشتغال به درستی ایفای نقش کنند صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از کارآفرینان تسهیلات چهار درصدی برای شرکت در نمایشگاه‎های داخلی و بین‎المللی پرداخت می‎کند.

    وی با تاکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان ابراز کرد: کارآفرینان همیشه نباید برای حل مشکلات به دولت تکیه کنند بلکه باید با ظرفیت هوش و تدبیر بتوانند علاوه بر تقویت تولید نسبت به بازاریابی و فروش پیش‎بینی لازم را داشته باشند تا بتوانند در بازار رقابت موفق عمل کنند.

    مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان؛ آموزش را شاه‎کلید موفقیت در هر کاری برشمرد و گفت: کارآفرینان قبل از آنکه بخواهند تسهیلات را اخذ کنند خوب است که نسبت به گذراندن دوره‎های آموزشی مبادرت کرده تا با مشکلات و فرصت‎های بازار کسب و کار آشنا شوند و آگاهی لازم را پیدا کنند.

    پهلووری ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت کارآفرینان شاهد رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت