فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی در سطح بین‌الملل گسترش می‌یابد

عصر نمایشگاه- ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی باهدف تقویت و توانمندی برند ملی در حوزه تولید محصولات با فناوری بالا اقدام به اعزام متخصصان دریایی داخلی برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کرد.

فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی در سطح بین‌الملل گسترش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری مهر، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی، با حمایت معاونت امور بین الملل و تبادل فناوری و کریدور توسعه صادرات  باهدف تسهیل در زمینه‌های صادرات محصولات دانش‌بنیان دریایی و تبادل فناوری و همچنین توسعه بازار آن‌ها اقدام به اعزام متخصصین دریایی داخلی جهت حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، هماهنگی حضور متخصصین خارجی در مجامع دریایی داخلی و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین‌المللی کرده است.

    این همکاری‌ها باهدف تقویت و توانمندی برند ملی در حوزه تولید محصولات با فناوری بالا، رصد فناوری‌های مشابه و مهندسی معکوس توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، بهبود کیفیت محصولات تولیدی با فناوری بالا، گسترش سهم بازار و زمینه‌سازی برای ورود مناسب شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های دریایی به مجامع بین‌المللی بوده است.

    برگزاری پاویون تخصصی صنایع دریایی ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی روسیه (NEVA 2015)، پاویون تخصصی ایران در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی دریایی و دریانوردی SMM  آلمان، نشست مشترک دریایی ایران و کره جنوبی در تهران و بوسان و سفر شبکه ملی ناوگان تحقیقات دریایی ایران  به روسیه همچنین سفر هیئت ایتالیایی در ایران و برگزاری جلسات B2B با شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی و در آخر انعقاد تفاهمنامه‌های بین‌المللی با سازمان‌ها و مراکز تحقیقاتی از روسیه و کره جنوبی از مهم‌ترین اقدامات ستاد در حوزه بین‌الملل طی سال‌های 1393 تا دو ماه اول 1396 بوده است.

    ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی همچون سالیان گذشته جهت حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی در نمایشگاه‌های بین‌المللی و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های کشور، اقدام به برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در سی و هشتمین نمایشگاه یوروپورت 2017 هلند خواهد کرد. غرفه جمهوری اسلامی ایران با عنوان پاویون دریایی ایران در سالن 6 نمایشگاه و در کنار کشورهایی چون بلژیک، رومانی، کرواسی، دانمارک، کره و پاناما قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت