نمایشگاه توانمندی های رسانه ای و اقتصادی بندر آستارا برپا شد

عصر نمایشگاه- همزمان با برگزاری اولین جشنواره مطبوعات محلی کشور و چهارمین همایش اتحادیه های مطبوعات محلی استان ها نمایشگاه توانمندی های رسانه ای و اقتصادی بندر آستارا برپا شد.

نمایشگاه توانمندی های رسانه ای و اقتصادی بندر آستارا برپا شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  شبستان، آیین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های رسانه ای و اقتصادی آستارا روز گذشته( 16 شهریور) همزمان با برگزاری اولین جشنواره مطبوعات محلی کشور و چهارمین همایش اتحادیه های مطبوعات محلی استان ها در محل مرکز نمایشگاهی شهرداری این شهر برگزار شد.

    در آیین گشایش این نمایشگاه علی مانیان، نایب رییس هیت مدیره مطبوعات کل کشور، کریم خورسندی رییس خانه مطبوعات گیلان، یونس رنجکش فرماندار، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه، مدیران مسئول و سردبیران مطبوعات محلی استان های کشور و جمع دیگری از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

    در نمایشگاه توانمندی های رسانه ای دو غرفه به نشریات محلی استان های کشور، یک غرفه به نشریات محلی استان گیلان، دو غرفه به نشریات محلی بندر آستارا و همچنین به خبرگزاری های شبستان، ایسنا، مهر و ایرنا جداگانه یک غرفه اختصاص یافته است.

    در قالب این نمایشگا ه همچنین ظرفیت های گردشگری و اقتصادی، صنایع دستی و صنعتی این شهرستان به معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

    نمایشگاه توانمندی های رسانه ای و اقتصادی بندر آستارا به مدت یک هفته دایر می‌باشد.

    یونس رنجکش، فرماندار بندر آستارا در آیین افتتاح این نمایشگاه بر پیوند بین ظرفیت های رسانه ای و اقتصادی و تجاری شهرستان تاکید کرد.

    وی افزود: یکی از اهداف این نمایشگاه این است که پیوندی بین رسانه های محلی استان و شهرستان و ظرفیت های اقتصادی و تجاری این شهرستان ایجاد کند.

    فرماندار بندر آستارا تصریح کرد: هر منطقه برای خود ظرفیت بالقوه ای دارد و برای اینکه به بالفعل تبدیل شود نیازمند معرفی درست است، برای این معرفی درست و شایسته هم، ظرفیت دیگری به نام رسانه نیاز داریم که خوشبختانه در شهرستان باتوجه به سایقه دیرینه ای که در بخش فرهنگ دارد، این پتانسیل وجود دارد.

    رنجکش گفت: خوشبختانه رسانه های محلی شهرستان به این درک رسیده اند که باید غفلت های گذشته را جبران کرده و با پر کردن این خلاء به سمت معرفی درست توان و پتانسیل اقتصادی و تجاری شهرستان گام بر دارند.

    وی تاکید کرد: با پیوند این دو می توان ظرفیت های بالقوه شهرستانی را به بالفعل تبدیل کرد.

    فرماندار بندر آستارا اظهار کرد: بندر آستارا از ظرفیت های نهفته زیاد فرهنگی و تجاری برخوردار است و می‌تواند با نقش آفرینی رسانه ها فعال شود زیرا نشریات، انعکاس دهنده دغدغه ها و ظرفیت های نقاط مختلف کشور هستند و شهرستان آستارا نیز به خاطر قابلیت هایش، شایسته معرفی است.

    وی فعالیت 10 نشریه محلی و نمایندگی خبرگزاری ها و صداوسیما در آستارا را فرصت خوبی برای معرفی توانمندی های این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی خلاء ها و کاستی های حوزه های مختلف از وظایف مطبوعات محلی است و می‌تواند بستر توسعه را بیش از پیش فراهم کند.

    رنجکش به مکان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مدت ها بود که این مکان بلا استفاده باقی مانده بود، خوشبختانه با همکاری شهرداری این مکان در اسرع وقت حاضر شد و امیدواریم از این به بعد به عنوان مرکز نمایشگاهی شهرستان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا شاهد تحرک و پویایی بیشتر در حوزه معرفی توانمندی های شهرستان مرزی بندر آستارا باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت