از روز دوم فروردین ۹۵؛

بازدید از نمایشگاه آثارهنرمند بلژیکی در موزه‌ هنرهای معاصر تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثر حجمی و تابلوهای نقاشی هنرمند بلژیکی وی‌ام دلووی ،از روز دوشنبه ۲ فروردین ماه در موزه‌ هنرهای معاصر تهران برای بازدید عموم علاقه مندان برقرار خواهد بود.

بازدید از نمایشگاه آثارهنرمند بلژیکی در موزه‌ هنرهای معاصر تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،نمایشگاه آثار حجمی و تابلوهای نقاشی هنرمند بلژیکی وی‌ام دلووی و منتخبی از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه از روز 17 اسفند ماه در گالری‌های موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح تا 24 اردیبهشت ماه ادامه دارد درهمین راستا موزه هنرهای معاصر تهران از روز 2 فروردین ماه برای بازدید عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.

    گفتنی است ،در این نمایشگاه بیش از 110 اثر از آثار این هنرمند بلژیکی ،با آثاری از نشان‌های سلحشوری اروپایی بر تیغهٔ اتو و بیل، نقوش آبی‌رنگ سفالینه‌های سنتی دلفت بر کپسول‌های گاز ، شیشه‌های نقشبند رنگی را درون دروازهٔ فوتبال و مجموعه آثار "گوتیک" که از سال 2000 شکل گرفته و دلالت برسبک‌های هنری کهن بر عظمت و ماندگاری متمرکز شده و با دست گذاشتن بر سبک هنری قرون وسطایی گوتیک و بازتفسیر آن با درونمایه ها و فناوری معاصر در صدد خلق فرم نوینی از معماری معاصر برآمده ،به نمایش درآمده است.

    همچنین در این نمایشگاه 16 اثر از آثارایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران ازهنرمندانی همچون؛ داوود امدادیان،مهدی ویشکایی،محمود جوادی پور،مرتضی کاتوزیان،ناصرعصار،حسین محجوبی،علی محمد گلستانی،سهراب سپهری،ابوالقاسم سعیدی،دیوید هاکنی،ژان دافی،رنه مگریت،ادوارد وویار به نمایش درآمده است.

    علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند، از روز دوشنبه 2 فروردین ماه از ساعت 10 تا 17 عصر و جمعه‌ها از ساعت 15 تا 19 عصر به جز شنبه‌ها و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی و یا با شماره تلفن‌های 88963200و88965411 تماس حاصل کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت