برگزاری دومین نمایشگاه هفته تجاری چین در تهران

سیدی: در آینده‌ای نزدیک فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اجرایی می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، گفت: با توجه به تغییر و تحول در مدیریت شهری و همچنین نحوه انتقال نمایشگاه به بانک شهر تأخیری در اجرای فاز دوم نمایشگاه شهر آفتاب داشته‌ایم که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این فاز نیز اجرایی شود.

سیدی: در آینده‌ای نزدیک فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اجرایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب درباره برگزاری دومین هفته تجاری چین در تهران، اظهار داشت: اولین نمایشگاه هفته تجاری چین سال گذشته در شهر آفتاب برگزار شد و امسال نیز دومین نمایشگاه از 28 لغایت 31 شهریور و از ساعت 10 تا 17 برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: در نمایشگاه تجاری هفته چین فروش محصولات نخواهیم داشت و فقط بحث تبادل اطلاعات و تکنولوژی مطرح است.

    وی با اشاره به اینکه 200 شرکت از کشور چین در این نمایشگاه حضور خواهند یافت، گفت: در هفته تجاری چین محصولات و تکنولوژی باکیفیت خواهد بود و هدف ما ارتقاء تکنولوژی است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب درباره مدیریت شهری، بیان داشت: هر نوع تغییر همراه با امید موجب توسعه و آینده بهتری می‌شود و با توجه به درایت و اقبالی که وجود دارد، در آینده توسعه و هماهنگی و همکاری بیشتری در موضوع نمایشگاهی خواهیم داشت.

    سیدی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر آغاز فاز دوم نمایشگاه شهر آفتاب گفت:‌ با توجه به اینکه در چند ماه گذشته بحث تغییر مدیریت در مدیریت شهری مطرح بوده است و همین طور موضوع انتقال نمایشگاه به زیرمجموعه بانک شهر بوده بنابر این اجرای فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با کمی تأخیر خواهد بود.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افزود: امیدوار هستیم فاز دوم نمایشگاه به صورت بهتری آغاز شود و در اولویت‌های شهرداری نیز قرار داشته باشد.

    در ادامه شان‌شیائو مسئول برگزاری هفته تجاری چین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه هفته تجاری در کشورهای مختلفی از جمله آفریقای شرقی، آفریقای غربی، کنیا، ابوظبی و ایران برگزار شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز ارائه محصولات است.

    وی افزود:‌در سال‌های گذشته 200 غرفه از شرکت‌های مطرح کشور چین در این نمایشگاه فعالیت داشته‌اند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بیان داشت: امسال نیز در نمایشگاه‌ تکنولوژی پرینتر، پلاستیک، هوش‌برتر، وسایل بهداشتی، ماشین‌آلات و انرژی‌های پاک ارائه می‌شود.

    سیدی افزود:‌در زمان افتتاح نمایشگاه تفاهم‌نامه‌ای مابین چین، ایران و اتاق بازرگانی منعقد خواهد شد و امیدواریم رویداد موفق و پربازدهی باشد.

    وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اطمینانی برای کیفیت محصولات ارائه شده در نظر گرفته‌اید،‌گفت: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند توسط اتاق بازرگانی چین تأیید شده‌‌اند و دولت چین در برگزاری این نمایشگاه نظارت خواهد داشت و در این نمایشگاه محصولات و تکنولوژی با کیفیت ارائه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت