مدیر کل میراث فرهنگی استان عنوان کرد:

بازدید ۴۰ هزار گردشگر از هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد: آمارها نشان دهنده بازدید ۴۰ هزار گردشگر و علاقه مندان به هنرهای سنتی از هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در مجموعه جهانی کاخ چهلستون است.

بازدید ۴۰ هزار گردشگر از هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الله یاری ظهر امروز 27 شهریور با اعلام این مطلب افزود: هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در مجموعه جهانی کاخ چهلستون از عصر روز 22 شهریور گشایش یافت و شامگاه 27 شهریور به کار خود خاتمه خواهد داد.

    او تاکید کرد: در این نمایشگاه هنرمندان 31 استان کشور به ویژه هنرمندان اصفهانی به ارائه هنرهای سنتی و صنایع دستی استان متبوع خود به گردشگران و علاقه مندان به هنرهای سنتی نموده اند.

    اله یاری تصریح کرد: در این نمایشگاه تلاش شده تا با ایجاد نوآوری و تنوع، علاقه مندان به هنرهای سنتی بتوانند آگاهی بیشتری نسبت به مقولات هنری بیابند ، بگونه ائی که در کنار غرفه های معرفی هنرهای سنتی، با ایجاد غرفه هائی همچون: آشنائی با مقوله اقتصاد هنر و همچنین آشنائی با عنصر خلاقیت در وادی هنر، بازدید کنندگان و به ویژه هنرمندان با مباحث جدید در حوزه هنر آشنا می شوند.

    مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در همین راستا افزود: امسال و در یک اقدام جدید، غرفه بازرسی اصناف در این نمایشگاه تشکیل شده و معاونت صنایع دستی اداره کل و اتحادیه صنایع دستی اصفهان در یک اقدام مشترک، با شعار آگاهی بخشی به مشتری آموزشهای لازم را به مشتریان جهت آگاهی از کیفیت محصولات صنایع دستی ارائه می نمایند، زیرا اعتقاد ما بر این است آگاهی مشتری از کیفیت محصول هنری جهت خرید، خود بزرگترین نظارت محسوب می شود، لذا در کنار برنامه های لازم جهت نظارت بر فعالیت عرضه کنندگان محصولات صنایع دستی، مشتریان نیز با کیفیت محصولات صنایع دستی آشنا می شوند.

    الله یاری همچنین با اشاره به شهریور ماه و فصل گردشگری داخلی و همچنین شروع فصل دوم گردشگری خارجی در اصفهان تصریح کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده تلاش شد تا فضای مطلوبی جهت بازدید گردشگران ازنمایشگاه ایجاد شود، با این وصف این نمایشگاه به مدت 12 ساعت در روز به ارائه خدمات به گردشگران و علاقه مندان به هنرهای سنتی می پردازد، به این ترتیب آمارها حاکی از آن است که از ابتدای شروع به کار این نمایشگاه در 22 شهریور ماه تا ظهر امروز 27 شهریور بیش از 40 هزار گردشگر و علاقه مندان به هنرهای سنتی از این نمایشگاه در کاخ چهلستون دیدار نموده اند.

    هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران که از روز 22 شهریور در مجموعه جهانی کاخ چهلستون در اصفهان برپا شده است، شامگاه امروز به کار خود پایان خواهد داد. همچنین عصر امروز و همزمان با آخرین روز فعالیت نمایشگاه و در آستانه هفته دفاع مقدس ، بازی نمادین چوگان توسط تیمهای چوگان باز اصفهان در مجموعه جهانی میدان امام(ره) نقش جهان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت