ایران میهمان نمایشگاه عکس بصره

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس از مناظر طبیعی و تاریخی و پیشرفت‌های ایران عصر پنجشنبه به همت رایزنی فرهنگی ج. ا. ایران در عراق و همکاری خانه فرهنگ استان بصره، در حدود ۴۵۰ کیلومتری جنوب بغداد افتتاح شد.

ایران میهمان نمایشگاه عکس بصره
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا، در افتتاح این نمایشگاه سه روزه که توسط سرکنسول ج. اایران در بصره صورت گرفت، معاون استاندار و جمعی از مقامات محلی و سیاسی، شیوخ عشایر و حتی برخی از مسوولان نظامی و امنیتی بصره در کنار هنرمندان و مردم علاقمند در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

    این نمایشگاه در سالن مرکز بزرگ خرید تایم سیکویر در حالی افتتاح شد که تا قبل از حضور سرکنسول کشورمان مردم بی‌صبرانه منتظر افتتاح این نمایشگاه بودند تا از نزدیک شاهد تصاویر زیبای اماکن استان‌های مختلف ایران باشند.

    حسین سیاهپوش سرکنسول ایران در بصره، در حاشیه افتتاح نمایشگاه، در مصاحبه با شبکه‌های رسانه‌ای عراق گفت این نمایشگاه به منظور توسعه روابط فرهنگی و هنری در بصره دائر شده است و هدف آن افزایش روابط مردم و مسوولان دو کشور دوست و همسایه ج. ا. ایران و جمهوری عراق است.

    معاون استاندار بصره نیز که به نمایندگی از استاندار بصره در این مراسم حضور داشت، از برپایی این نمایشگاه و تداوم روابط فرهنگی و هنری بین دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت امیدواریم اینگونه همکاری‌ها در موضوعات دیگر نیز شکل گیرد

    در ادامه این مراسم آقای عبدالحق مدیر بیت الثقافی استان بصره در مصاحبه با رسانه‌های عراقی گفت، باعث خرسندی است که مسوولان ایرانی با صداقت و علاقمندی بدنبال همکاری با ما هستند و ما درخواست داریم این برنامه‌ها در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری تداوم یابد.

    علاوه بر تصاویر مربوط به مناظر مختلف ایران به مناسبت ایام‌ ماه محرم نیز تعدادی از تابلو سوگواره‌های عاشورایی در کنار دیگر تصاویر به نمایش گذاشته شد که به فضای معنوی این نمایشگاه افزود.

    شبکه‌های الاباء، العراقیه، الاتجاه، العالم و خبرگزاری‌های مصور نیوز، هیاء، ایران الیوم و آنو این مراسم را تحت پوشش خبری خود قرار دادند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت