۱۴ هیات تجاری و ۲۳۰ بازرگان پلاستیک مسافر تهران شدند

عصر نمایشگاه- رییس تشریفات یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست از قطعی شدن سفر ۱۴ هیات تجاری و ۲۳۰ بازرگان و تاجر صنایع پلیمر و پلاستیک به تهران برای بازدید از نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.

۱۴ هیات تجاری و ۲۳۰ بازرگان پلاستیک مسافر تهران شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  گسترش، کوروش حسن پور درباره آخرین رایزنی و گفت‌وگوهای انجام شده به منظور سفر هیات‌های بزرگ تجاری و بازرگانی تخصص صنایع تکمیلی پتروشیمی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: تا به امروز بازدید تخصصی 230 بازرگان، تاجر و فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک به دعوت دبیرخانه از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده است.

    رییس تشریفات یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به سفر 14 هیات تجاری و اقتصادی با تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک از هشت کشور جهان به تهران برای بازدید از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، تصریح کرد: علاوه بر این تجار و بازرگانان 20 کشور جهان هم در قالب بازدیدکننده انفرادی از نمایشگاه امسال ایران پلاست بازدید خواهند کرد.

    این مقام مسئول، افزود: در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست 14 هیات تجاری و اقتصادی از عراق و افغانستان هر یک دو هیات، پاکستان و هندوستان هر یک سه هیات، اوکراین، عمان، گرجستان و ارمنستان هر یک یک هیات حضور می‌یابند.

    وی همچنین با اشاره به سفر تجار و بازرگانان 20 کشور جهان بریا بازدید انفرادی از دستاوردهای برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، تاکید کرد: در نمایشگاه امسال بازرگانانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، سوریه، ترکیه، قطر، امارات متحده عربی، سریلانکا، نپال، کره جنوبی، مالزی، چین، غنا، کنیا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، رومانی، صربستان، اسلوانی و کانادا حضور می‌یابند.

    حسن پور با بیان اینکه در کنار بازرگانان و هیات‌های تجاری در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، مدیران نمایشگاه‌های بزرگ پلاستیک و پلیمر جهان شامل K آلمان، میلان ایتالیا، عرب پلاست، افغان پلاست، افریقای جنوبی، سریلانکا، ویتنام، هندوستان و کنیا هم از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند، تاکید کرد: مجموعه اقدامات انجام شده و با توجه به مشارکت بالای شرکت‌های بین‌المللی پیش‌بینی می‌شود که شرایط برای آغاز همکاری جدید بین فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران و سایر کشورهای جهان در دوران پسابرجام فراهم شود.

    یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت