مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی اعلام کرد:

همکاری سازمان های ملی در برگزاری رویداد های همزمان نمایشگاه RINOTEX

عصر نمایشگاه- مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از همکاری سازمان های ملی در برگزاری رویدادهای همزمان پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX ۲۰۱۷) خبر داد.

همکاری سازمان های ملی در برگزاری رویداد های همزمان نمایشگاه RINOTEX
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جمع مسئولان زون های تخصصی و رویداد های همزمان نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی  RINOTEX اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و دیدار های حضوری با روسای سازمان های ملی از جمله جهاد دانشگاهی، مرکز نخبگان شهید فهمیده شمالغرب کشور و شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) مقرر شده است برخی از رویداد های همزمان با همکاری این سازمان ها برگزار شود.

    وی ادامه داد: وزارتخانه های مختلف نیز در این زمینه ما را همراهی خواهند کرد و در این دوره از نمایشگاه شاهد هم افزایی فعالیت ها با همکاری های فی مابین خواهیم بود.

    جهانگیری، با اشاره به روند برگزاری این نمایشگاه در طول چهار سال گذشته گفت: تعداد ثبت نام کننده ها در این نمایشگاه هر ساله بیش از 100 درصد افزایش داشته است از این رو امسال نیز تلاش خواهیم کرد تا این روند ادامه داشته باشد.

    وی همچنین از تهیه طرح پژوهشی در خصوص نتایج چهارمین نمایشگاه خبر داد و گفت: نتایج این پژوهش بدون هیچگونه دخل و تصرفی به منظور احصای مسائل و مشکلات و نتایج نمایشگاه گذشته تدوین شده است .

    مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، تعریف زون های تخصصی در این نمایشگاه را وجه تمایز آن با دیگر نمایشگاه های مشابه دانست و ادامه داد: چهار ضلع عرضه کننده، مصرف کننده، حامیان و بازدید های مردمی در این نمایشگاه در یک بستر دیده شده است.

    وی، از حضور تورهای صنعتی و سرمایه گذاری در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 11 تور صنعتی و سرمایه گذاری از استان های مختلف کشور  با همکاری شرکت شهرک های صنعتی از این نمایشگاه بازدید کردند که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

    جهانگیری بازدید دانش آموزان و دانشجویان از این نمایشگاه را نیز یادآور شد و گفت: حضور خانواده ها ، دانش آموزان و دانشجویان در این نمایشگاه عامل مهمی در فرهنگ سازی و تاکید بر حرکت در مسیر فناوری خواهد بود.

    گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  www.rinotex.ir   مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت