با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست فردا افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- با حضور معاون اول رئیس جمهور یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا یکشنبه دوم مهر ماه به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست فردا افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست؛ با حضور دکتر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، مهندس «بیژن زنگنه» وزیر نفت، مهندس «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن و تجارت یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ساعت 10:30 صبح فردا یکشنبه دوم مهر ماه به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

    در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست تاکنون مشارکت بالغ بر یک‌هزار و 120 شرکت داخلی و خارجی از 24 کشور جهان از جمهوری اسلامی ایران، بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات در نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده است.

    در نمایشگاه امسال مشارکت شرکت‌های خارجی رشدی 21 درصدی داشته به طوری‌که آلمان با 65 شرکت، ایتالیا با 49 شرکت، اتریش با 19 شرکت و فرانسه با 15 شرکت بالاترین مشارکت را در بین کشورهای اروپایی داشته‌اند، فضای مفید نمایشگاه امسال بالغ بر 35 هزار مترمربع بوده که حدود 9700 هزار مترمربع برای حضور شرکت‌های خارجی اختصاص یافته است.

    در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش های تخصصی و کاربردی هم در دستور کار قرار گرفته، بر این اساس امسال چهار گردهمایی شامل کارگاه آموزشی بازیافت پلاستیک طلای سبز، همایش صادرات به عراق و افغانستان، کنفرانس آشنایی با مجلات معتبر بین‌المللی حوزه صنعت پتروشیمی  (Argus, Platts, ICIS) و سمینار نوآوری‌های نوین در کاربرد پلی آمیدها و ترموپلاستیک الاستومرها در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

    از سوی دیگر تا به امروز بازدید تخصصی 230 بازرگان، تاجر و فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک از 20 کشور جهان به دعوت دبیرخانه از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده ضمن آنکه 14 هیات تجاری و اقتصادی با تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک از هشت کشور شامل عراق و افغانستان هر یک دو هیات، پاکستان و هندوستان هر یک سه هیات، اوکراین، عمان، گرجستان و ارمنستان هر یک یک هیات به تهران سفر خواهند کرد.

    در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، مدیران نمایشگاه‌های بزرگ پلاستیک و پلیمر جهان شامل K آلمان، میلان ایتالیا،عرب پلاست، افغان پلاست، آفریقای جنوبی، سریلانکا، ویتنام، هندوستان و کنیا هم از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند.

    گفتنی است، یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت