رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

برپایی ۱۴۰۰ غرفه نمایشگاهی و فروش فوق‌العاده نوروزی در گیلان

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی یک‌هزار و ۴۰۰ غرفه نمایشگاه بهاره و فروش فوق‌العاده در این استان خبر داد.

برپایی ۱۴۰۰ غرفه نمایشگاهی و فروش فوق‌العاده نوروزی در گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،علی منتظری در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در این استان اظهار کرد: 6 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستارا، انزلی، تالش، رودسر و دو نمایشگاه در رشت برپا شده است.

    وی 222 غرفه را مربوط به پوشاک، 67 غرفه کیف و کفش، 143 غرفه آجیل و خشکبار، 68 غرفه شیرینی، 233 غرفه لوازم خانگی و... عنوان کرد و گفت: در نمایشگاه بهاره کالا با تخفیف 10 تا 15 درصد نسبت به سطح بازار عرضه می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در مجموع 733 غرفه نمایشگاهی عرضه مستقیم کالا در این استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: 744 مورد فروش فوق‌العاده در گیلان ایجاد شده است.

    وی از اجرای طرح کشیک نانوایان، شرکت‌های پخش، واحدهای خدمات خودرویی و... در روزهای تعطیلات نوروزی در گیلان خبر داد و یادآور شد: با انجام گشت‌های مشترک در استان بر نحوه توزیع کالا و خدمات رسانی مراکز مختلف صنفی و خدماتی نظارت می‌شود.

    منتظری ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و تجهیز فروشگاه‌ها به صندوق مکانیزه فروش برای واحدهای صنفی را از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه بازرگانی داخلی ذکر کرد.

    وی اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز را از 15 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 95 در حال اجرا دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان گیلانی می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی نظیر عدم درج قیمت و نرخ نامه، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی و ... شکایت خود را با سامانه شبانه‌روزی 124 ستاد خبری بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تلفن 33125444 اتاق اصناف مرکز گیلان درمیان بگذارند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تقویت و حمایت از سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی فروشگاه‌های بزرگ و چند منظوره در استان، تلاش برای برندسازی فرش دستباف گیلان را از دیگر برنامه‌های مهم حوزه تجارت است.

    وی یادآور شد: تلاش برای افزایش صادرات کالای تولیدی استان به کشورهای CIS به ویژه کشور روسیه و احداث شهرک پخش در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، از جمله برنامه‌های دیگر در حوزه تجارت است.

    منتظری احداث سردخانه‌های صنعتی، توسعه ناوگان حمل و نقلی، اسکله، ایجاد فروشگاه‌های بزرگ، توسعه شرکت‌های پخش و... را جزو برنامه‌های تجاری گیلان در لایحه برنامه ششم توسعه برشمرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت