حضور واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی قزوین در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور ۲۳ کشور جهان و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین و اعضای خوشه صنعتی بسته بندی و تعاونی پلاستیک در حال برگزاری است.

حضور واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی قزوین در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین " حمیدرضا خانپور " در حاشیه بازدید استاندار قزوین از واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه ایران پلاست گفت: یازدهمین"نمایشگاه ایران پلاست" بعنوان مهمترین رویداد بین المللی کشور در زمینه محصولات پلیمری، فرصتی مناسب برای ارائه نوآوری ها و دستاوردهای جدید صنعت پلاستیک که موجب اعتلای جایگاه کشورمان در معرفی و حمایت از  واحدهای تولیدی کوچک و متوسط درعرصه رقابت جهانی خواهد بود.

    وی با اشاره به حضور واحدهای تولیدی مستقر درشهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: بیش از 10 واحد صنعتی و واحدهای تولیدی دانش بنیان از شهرکهای صنعتی کاسپین و لیا که اکثر آنها از ذینفعان پلاستیک خوشه و عضو تعاونی پلاستیک استان قزوین که این تعاونی از اعضای خوشه بسته بندی استان است در راستای دستیابی به راهکارهایی برای تسهیل در رسیدن به مواد اولیه  صنعتگران، شناسایی توانمندی ها و مشارکت واحدهای صنعتی در زمینه بسته بندی و تولید مواد پلیمری ( پلاستیکی ) در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور فعال داشتند.

    خانپور از صنعت پتروشیمی را بعنوان صنعتی که زمینه ساز جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی علی الخصوص با تکنولوژی و فناوری نوین و دانش بنیان می برشمرد.

    مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: در طول برگزاری این نمایشگاه شرکت تعاونی پلاستیک استان در راستای وضعیت تامین مواد اولیه  و مسائل و مشکلات پیش روی و ارائه راهکارهای مناسب این صنعت با اتحادیه سراسری تامین مواد اولیه کشور جلساتی را برگزار کرده است و انشالله شاهد خروجی اثر  بخش آن باشیم.

    خانپور بیان کرد: "خوشه صنعتی بسته بندی " استان قزوین  در حال حاضر بیش از 200 عضو دارد که 70 درصد این واحدهای تولیدی را واحدهای پلیمر و پلاستیک تشکیل می دهد و در حمایت از واحدهای تولیدی پلیمرو پلاستیک" تعاونی پیشتازان تأمین نیاز پلاستیک استان قزوین" با 33  واحد عضو تشکیل شده است.

    نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور 6 هزار 100 شرکت کننده از 23 کشور جهان از  2 الی 5 مهرماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت