آمار و اطلاعات نمایشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی، آمار و اطلاعات نمایشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد.

آمار و اطلاعات نمایشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، در حالی که تعداد نمایشگاه ها ی اروپا که تمایل به همکاری در جمع آوری اطلاعات دقیق از آمار رویداد های خود دارند، در حال افزایش است، انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی آمار و اطلاعات نمایشگاه های اروپا در سال 2016 را منتشر کرد که شامل اطلاعات گرد آوری شده از 25 کشور فعال در صنعت نمایشگاهی اروپا است. این آمار به صورت سالانه توسط این انجمن تهیه و منتشر می شود.

    بر اساس اطلاعات رسمی از اعضای انجمن که صحت و اعتبار آمار و اطلاعات آنها مورد تایید است،در سال گذشته تعداد  2590  نمایشگاه در فضایی بالغ بر 27 میلیون و چهار صد متر مربع در اروپا  برگزار شدند که این آمار افزایش قابل توجه 7  درصدی در تعداد رویداد ها و افزایش 11 درصدی در فضای برگزاری را نشان می دهد.

    آقای هاتندورف، مدیر عامل انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی گفت: "ما خوشحالیم که این حجم وسیع آمار و اطلاعات را از طریق  14 عضو انجمن که بر روی دقت و صحت پروسه جمع آوری اطلاعات آنها نظارت می شود و مراحل  دریافت تاییدیه انجمن را طی کرده اند، تهیه کرده ایم.  این اطلاعات  حدود 60 درصد از بازار صنعت نمایشگاهی اروپا را شامل می شود.

    طبق این آمار حدود 724 هزار شرکت  در طول سال 2016 در نمایشگاه های اروپا شرکت کرده اند  و این آمار، 71میلیون و 600 هزار بازدید کننده را ثبت کرده است. مخاطب  38 درصد از نمایشگاه ها بازدید کنندگان  تجاری بوده اند  و 30 درصد این نمایشگاه ها بازدید کنندگان عمومی را هدف قرار داده اند. در حالی که 32  درصد این رویداد ها هر دو گروه بازدید کنندگان تجاری و عمومی را در سال گذشته مخاطب خود قرار داده اند.


    آمار ارائه شده توسط انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی یک منبع اساسی از اطلاعات قابل اعتماد و بی طرف است که به عنوان اساس  برنامه ریزهای و رویکرد های آینده توسط فعالان صنعت نمایشگاهی  در هر دو سطح منطقه ای و جهانی استفاده می شود. این آمار  با توجه به ماموریت انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی  برای ارائه آمارهای دقیق به فعالان صنعت نمایشگاهی در سراسر جهان به صورت رایگان در وبسایت این انجمن در دسترس قرار دارد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت