نمایشگاه ساین استانبول (SIGN Istanbul) برای نوزدهمین بار برگزارمی گردد

عصر نمایشگاه- نوزدهمین دوره ساین استانبول چیزی حدود ۴۰۰ غرفه دار را از ۳۱ کشور گرد هم می آورد. در این نمایشگاه ۲۳ هزار کارشناس صنعت از سراسر جهان حضور خواهند داشت.

نمایشگاه ساین استانبول (SIGN Istanbul) برای نوزدهمین بار برگزارمی گردد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از صنعت چاپ ایران ؛ نمایشگاه ساین استانبول به لطف بهره مندی از مجموعه کاملی از محصولات و فناوری مختلف، به عنوان مهم ترین نمایشگاه بین المللی فناوری چاپ و بیلبوردسازی دیجیتال در منطقه اروپا در نظر گرفته می شود. ساین استانبول که از 4 اکتبر 2017 شروع می شود،  به نمایش مجموعه گسترده ای از نوآوری های حوزه هایی چون «چاپ دیجیتال، چاپ نساجی، فناوری وبیلبورد سازی، ارتباطات بصری، LED و صفحه های LED، چاپ صنعتی، چاپ سه بعدی و مواد تبلیغاتی می پردازد. نوزدهمین دوره نمایشگاه ساین استانبول چیزی حدود 400 نمایش دهنده را از 31 کشور گرد هم می آورد. در این نمایشگاه 23 هزار متخصص این صنعت از سراسر جهان حضور خواهند داشت.
    تبلیغ کننده ها، آژانس های تبلیغاتی، تولیدکنندگان مواد تبلیغاتی تجاری، مراکز چاپ دیجیتال، کارگاه های چاپ، تولیدکنندگان منسوجات، تولید کنندگان دستگاه و مواد چاپ، معمارها، مهندس ها، خرده فروش ها و تولیدکنندگان مواد تبلیغاتی؛ در نمایشگاه ساین استانبول 2017 می توانند با مجموعه ای از نوآوری های کامل و هیجان انگیز مواجه شوند. حدود 23 هزار متخصص محلی و بین المللی این صنعت این فرصت را دارند که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را با هم مقایسه کنند و برای خرید احتمالی، تصمیم گیری کنند. آن ها هم چنین از این فرصت فوق العاده بهره مند هستند که شبکه های خود را گسترش دهند، همکاری های تازه ای برقرار کنند و نگرش ها و پیشرفت های صورت گرفته در این بازار را مورد بررسی قرار دهند.
    نمایشگاه ساین استانبول به خاطر مجموعه ای گسترده از محصولات و خدماتی که به نمایش می گذارد، خود را از نمایشگاه های دیگر متمایز کرده و به مهم ترین نمایشگاه منطقه در این حوزه تبدیل شده است. این نمایشگاه یک بار دیگر به نمایش بسیاری از فناوری ها و محصولات تازه و ساخته شده در حوزه های مختلف می پردازد؛ از چاپ دیجیتال گرفته تا چاپ منسوجات، تجهیزات مخصوص استفاده در حوزه تبلیغات، چاپ در اندازه  کوچک و فناوری های مستند سازی، مواد انتقال دهنده، چاپ استیکرها، LED و صفحه های LED، قفسه های نمایش دهنده محصولات، چاپ  سیلک، مواد تبلیغاتی، چاپ تجاری و سه بعدی. هم چنین تولیدکنندگان مواد تبلیغاتی هم به این نمایشگاه علاقه زیادی نشان داده اند و در نمایشگاه پرینت شو سه بعدی استانبول که هم زمان با ساین استانبول برگزار می شود، حضور خواهند داشت. 
    خریدارانی از بالکان، کشورهای مستقل مشترک المنافع، شمال آفریقا و خاور میانه در ساین استانبول که از چهارشنبه چهارم اکتبر تا یکشنبه هشتم اکتبر 2017 برگزار می شود، به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت