نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی در نطنز برپا می شود

عصر نمایشگاه- شهردار نطنز گفت: نمایشگاه وسایل و تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و همچنین اطفاء حریق و پیشگیری با توجه به تقارن این روز با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از دهم تا سیزدهم مهر ماه به مدت چهار روز در محل آتش نشانی شهرداری نطنز برپا می شود.

نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی در نطنز برپا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  صاحب نیوز؛ شهردار نطنز پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی اظهار کرد: آتش نشانی یکی از مجموعه های مهم شهرداری ها است که بار یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری را به دوش می کشد و انجام این وظیفه بیش از آنکه نیازمند ماشین آلات و ابزار و ادوات مخصوص باشد مدیون شجاعت و وظیفه شناسی آتش نشانان است.

    علی پیراینده افزود: نمایشگاه وسایل و تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و همچنین اطفاء حریق و پیشگیری با توجه به تقارن این روز با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از دهم تا سیزدهم مهر ماه به مدت چهار روز در محل آتش نشانی شهرداری نطنز برپا می شود.

    وی گفت: 200 قطعه از وسایل و تجهیزات امداد و نجات  در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود و مردم می توانند از ساعت هفت تا 14 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    شهردار نطنز تصریح کرد: آتش نشانی شهرداری نطنز طبق روال گذشته آمادگی دارد برای ترویج و اشاعه فرهنگ ایمنی در بین کودکان و نوجوانان، آموزش های لازم در این رابطه را به دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی ارائه کند.

    وی بیان کرد: امسال این شهرداری هم چون سال های گذشته مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع آتش نشانی و خدمات ایمنی را برای کودکان در محل نمایشگاه برگزار می کند.

    پیراینده اضافه کرد: تصاویر برنامه ها و خدمات آتش نشانی و همچنین نقاشی کودکانی که سال گذشته در این مسابقه شرکت کرده بودند نیز به نمایش گذاشته می شود.

    شهردار نطنز با بیان این که در مراسمی از کلیه آتش نشانان و زحمت کشان این عرصه در شهرداری نطنز تجلیل می شود، خاطر نشان کرد: با تقارن هفته آتش نشانی و دفاع مقدس، نیروهای آتش نشانی روز پنجشنبه ششم مهر ماه قبور مطهر شهدا را غبارروبی و عطر افشانی می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت