آغاز حضور ایران در نمایشگاه پزشکی عمان از ۱۷ مهر ماه

عصر نمایشگاه- توجه به پتانسیل های بالای کشورمان در زمینه های مختلف بهداشتی-درمانی، قابلیت های متخصصان پزشکی ایران و همچنین فراهم بودن بسترهای مناسب برای حضور ایران در بازار کشور عمان باعث شد شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سال ۲۰۱۴ و برای نخستین بار شرایطی را فراهم سازد تا برترین های ایران در نمایشگاه پزشکی عمان با برندOman Health به صورت گروهی و در قالب پاویون ایران مشارکت داشته باشند.

آغاز حضور ایران در نمایشگاه پزشکی عمان از ۱۷ مهر ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، کشور عمان از تاریخ 17 تا 19 مهر ماه سال جاری میزبان هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی خواهد بود. شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده رسمی مرکز نمایشگاهی عمان و تنها منتخب سازمان توسعه تجارت ایران برای چهارمین سال متوالی پاویون ملی ایران را در بخش های اصلی تجهیزات پزشکی، خدمات بهداشتی- درمانی و گردشگری سلامت، سازماندهی و برگزار خواهد نمود.   

    توجه به پتانسیل های بالای کشورمان در زمینه های مختلف بهداشتی-درمانی، قابلیت های متخصصان پزشکی ایران و همچنین فراهم بودن بسترهای مناسب برای حضور ایران در بازار کشور عمان باعث شد شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سال 2014 و برای نخستین بار شرایطی را فراهم سازد تا برترین های ایران در نمایشگاه پزشکی عمان با برندOman Health  به صورت گروهی و در قالب پاویون ایران مشارکت داشته باشند.  

    از سال 2014 تاکنون هر ساله سعی شده است حضور ایران، معرفی توانمندی های کشور و شناخت بازار کشور عمان از طریق این نمایشگاه، جدی تر و هدفمندتر از سال های گذشته انجام گیرد که خوشبختانه سیر حضور ایران در این نمایشگاه، مؤید همین موضوع است. اعتلای نام ایران در عرصه بین الملل، کمک به معرفی ابعاد مختلف توانمندی های کشورمان و عملی نمودن شعار توسعه صادرات غیرنفتی، مهم ترین دلیل حضور شرکت نمایشگاه های اصفهان در بازار نمایشگاهی کشور عمان است که امید می رود چهارمین سال برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه پزشکی عمان گامی ارزنده و موثر در نیل به این اهداف ملی باشد.

    لازم به ذکر است شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان علاوه بر مدیریت پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه پزشکی عمان، نمایشگاه های غذا و هتل داری عمان و نفت و گاز عمان را نیز از سال 2014 در تقویم رویدادهای خود قرار داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت