در گفتگو با رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان خراسان شمالی؛

سومین نمایشگاه الکامپ، آبان ماه در بجنورد برگزار می شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای خراسان شمالی گفت: سومین نمایشگاه الکامپ، از ۸ الی ۱۲ آبان سال جاری در بجنورد برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه الکامپ، آبان ماه در بجنورد برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  عصراترک ؛ مهدی امیدوار ، با بیان اینکه آخرین نمایشگاه الکامپ برگزار شده در استان، 5 سال اخیر و تنها به قصد فروش غرفه ها برگزار شد؛ گفت: در جلسه ای که با استانداری خراسان شمالی و اداره کل فناوری اطلاعات با محوریت موضوع اینکه چرا در استان نمایشگاه IT نداریم؛ به این فکر افتادیم که این نمایشگاه را از 8 الی 12 آبان سال جاری برگزار کنیم.

    وی افزود: ما همچنین برای حمایت از فروشندگان داخل استان، قیمت غرفه ها را کاهش داده به طوری که در سال 91 غرفه ‌ها متری 85 هزار تومان به فروش می رفت اما امسال قیمت غرفه‌ ها را به متری 65 هزار تومان کاهش داده ایم.

    وی در ادامه عنوان کرد: مجری این طرح، سازمان نظام صنفی استان خراسان شمالی می باشد؛ همچنین لازم به ذکر است که در این نمایشگاه برای اولین بار، غرفه ها از طریق سایت مخصوص نمایشگاه، به صورت آنلاین به فروش می رسد و خریداران می توانند بدون حضور در محل نمایشگاه غرفه های مورد نظر خود را خریداری نمایند.

    رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای خراسان شمالی مطرح کرد: در این نمایشگاه دو سالن وجود دارد یکی از آنها برای بخش دولتی و دیگری برای بخش خصوصی اختصاص داده شده است؛

    وی عنوان کرد: در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی، به صورت رایگان برای عموم برگزار خواهد شد.

    وی تصریح کرد: امسال، با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی و استانداری خراسان شمالی، برای اولین بار صد متر از فضای نمایشگاه را به 20 استارت آپ نامی استان اختصاص داده اند که تنها می توانند با پرداخت 20 درصد از هزینه ها، یک غرفه در آنجا داشته باشند.

    مهدی امیدوار با بیان اینکه این نمایشگاه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد(ارکان)، برگزار می شود از مردم درخواست کرد که حضور پرشور خود در این نمایشگاه را به منظور حفظ انگیزه برگزارکنندگان این نمایشگاه در سالهای آتی، دریغ نکنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت