نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری در استان اصفهان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری از ۳۰ آبان ماه تا ۴ آذرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری در استان اصفهان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید نایب‌زاده صبح امروز در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های استان اصفهان و کشور است که در 22 دوره با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان در استان اصفهان برگزار شده و امسال نیز بیست و سومین دوره آن از 30 آبان ماه تا 4 آذرماه برگزار خواهد شد.

    وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری هرساله فراز و نشیب‌هایی داشته که البته برای همه نمایشگاه‌ها امری طبیعی است اما نکته بارز آن حس تعامل و همکاری همه سازمان‌ها و انجمن‌های مرتبط، وزارت ارتباطات، استانداری و شهرداری، دانشگاه‌ها و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در برگزاری این نمایشگاه بوده است.

    معاون شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: این نمایشگاه صرفاً با دیدگاه تجاری برگزار نمی‌شود بلکه مباحث علمی، آموزشی و فرهنگ‌سازی در آن لحاظ شده است.

    وی تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های بارز این نمایشگاه استقرار غرفه‌های کارآفرینی، حضور 4 دانشگاه معتبر استان اصفهان، حضور مقامات ارشد وزارت ارتباطات، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و حضور اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بخش هوشمندسازی مدارس خواهد بود.

    نایب‌زاده عنوان داشت: این نمایشگاه با رویکردی که در پیش گرفته در بخش‌های گسترده‌تری فعالیت‌ خواهد داشت و در 5 گروه اصلی سخت افراز، نرم‌افراز، آموزشی و پژوهشی، خدمات دولت و تجارت الکترونیک، شبکه و تبادل اطلاعات فعالیت دارد.

    وی اضافه کرد: با افزایش فضای فیزیکی نمایشگاه اصفهان در سنوات آینده بخش فروش تجهیزات رایانه و خدمات اینترنتی و مخابراتی نیز به نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اضافه خواهد شد تا بتوانیم با نمایشگاه جامعی را برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت