آموزش بازاریابی چهره‌به‌چهره به کارکنان جدید

عصر نمایشگاه- کارکنان جدید پر از انرژی هستند و معمولا ایده‌های خوب زیادی دارند. نکته منفی این است که این نسل بیشتر وقت خود را صرف توانایی‌های آنلاین کرده‌اند.

آموزش بازاریابی چهره‌به‌چهره به کارکنان جدید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،  آنها در مورد رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌نویسی و بازاریابی دیجیتال آموزش دیده‌اند، اما تقریبا هیچ چیزی در مورد اهمیت بازاریابی چهره‌به‌چهره یا نحوه‌ انجام آن نمی‌دانند. ممکن است هرگز محیط نمایشگاهی را تجربه نکرده باشند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از این شور جوانی و اطلاعات مختلف این افراد در نمایشگاه بعدی خود بهره ببرید و ارزش بازاریابی چهره‌به‌چهره را نیز به آنان بیاموزید.
    اول از همه باید اطمینان حاصل کنید که کارمند جدید شما یک راهنمای عالی در نمایشگاه‌های اولیه دارد. راهنمایی که برای او انتخاب می‌کنید باید کسی باشد که در نقش رهبری راحت و در محیط نمایشگاهی عالی باشد. به این فکر کنید که اگر می‌توانستید یک نفر از کارکنان خود را تکثیر کنید کدام یک را انتخاب می‌کردید؟ این فرد باید راهنمای کارمند جدیدتان باشد. در کنار ایجاد یک برنامه راهنمایی، راه‌های دیگری نیز هست که می‌توانید بیشترین استفاده را از نیروی جوان خود ببرید.
    پیش‌تر راجع به افزودن فناوری به نمایشگاه تجاری‌تان صحبت کرده‌ایم. اما می‌دانیم که برای برخی از شما، انجام این تغییرات مشکل است. هر کسی نمی‌تواند این تغییر را پذیرا باشد؛ اما اگر کارمند جدیدی داشته باشید که می‌خواهید در محیط نمایشگاهی از توانایی او بهره ببرید، چرا او را در بخش مربوط به فناوری مورد استفاده قرار ندهید. او را مسئول تبلت یا مسئول ارتباط به مشتریان بالقوه با استفاده از صفحه نمایش لمسی که می‌خواستید به نمایشگاه اضافه کنید، قرار دهید. اطمینان یابید که هنگام استفاده از فناوری جهت تعامل با مشتریان بالقوه در محیط نمایشگاهی پیش‌بینی شفافی از انتظاراتی که شما دارید و می‌خواهید رخ دهد، دارند.
    حتی اگر کارکنان فروش شما با تجربه‌تر (مسن‌تر) می‌شوند، پایگاه مشتریان بالقوه شما ممکن است سن‌شان بیشتر نشود. اگر محدوده سنی جوان‌تری را هدف گرفته‌اید، از کارمند جدید بخواهید روی مشتریان بالقوه جوان‌تر تمرکز کند. حتی اگر کسب و کار شما B2B است، در صورتی که شرکت‌هایی خواستارند با آنها ارتباط بگیرید، نیروهای جوان را در نمایشگاه به کار گرفته‌اند، شما هم از کارکنان جوان خود، به نمایندگی از شرکت در نمایشگاه استفاده کنید. در این شرایط احتمال بیشتری هست که مشتریان بالقوه جوان‌تر با همتایان خود مرتبط شوند. قطعا شما می‌توانید این کار را به همراه یک برنامه راهنمایی انجام دهید تا زمانی که بتواند به صورت مستقل کار کند.
    در نهایت ایده‌های زیادی که کارمند جوان‌تان احتمالا با خود دارد را بگیرید و ببینید که شرکت‌تان چگونه می‌تواند از آنها و کارمند جوان استفاده کند تا به بهترین وجه از پتانسیل آنها بهره گیرد. اگر کارمند جدیدتان توییت کردن در حین نمایشگاه را پیشنهاد کرد، فورا این پیشنهاد را رد نکنید. کسب‌وکارهای زیادی در حال انجام این کار هستند و این امر منجر به نتایج مثبتی برای آنها شده است. با کارمند جدید خود جهت یافتن راه‌هایی برای تلفیق بازاریابی سنتی چهره‌به‌چهره با استراتژی‌های جدید دیجیتال، کار کنید.
    منبع:
    graphicolor.com

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت