مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد:

هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و نخستین نمایشگاه کودک سه شنبه در مشهد گشایش می یابد

عصر نمایشگاه- روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، احسان ارکانی با اشاره به برپایی این نمایشگاه ها در مشهد اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری، هشتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک و نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک به صورت همزمان از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود.

هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و نخستین نمایشگاه کودک سه شنبه در مشهد گشایش می یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، وی ادامه داد: در هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری، بیش از 54 شرکت در قالب 200 غرفه و در فضایی به مساحت 4800 متر مسقف، به ارائه خدمات و دستاوردهای خود می پردازند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به زمینه های فعالیت این نمایشگاه گفت:
    از جمله زمینه های فعالیت این نمایشگاه می توان به ارائه تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی،  تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی و تجهیزات ورزشی پارکی اشاره کرد.

    وی همچنین از برگزاری نشست مدیران شهری کشور با مسئولان شهرداری مشهد در حاشیه هشتمین نمایشگاه خدمات شهری خبر داد.

    ارکانی به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک در مشهد اشاره و اظهار کرد:
    در این نمایشگاه تخصصی نیز 30 شرکت در قالب 125 غرفه در فضای سه هزار متر مربعی، محصولات خود را در زمینه های سیسمونی کودک، کالای خواب کودک،  پوشاک و فرش کودک، بهداشت و درمان و دکوراسیون اتاق کودک، تجهیزات مهدکودک، آتلیه کودک، اسباب بازی و بیمه و کالای ایمنی کودک به نمایش می گذارند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در مشهد خبر داد و افزود: براساس تفاهمنامه همکاری مشترک بین استان کرمان و نمایشگاه بین المللی مشهد، توانمندی ها و ظرفیت های استان کرمان در قالب یک نمایشگاه از 25 تا 28  مهرماه در معرض دید قرار می‌گیرد و متقابلا نمایشگاه توانمندی های خراسان رضوی در آینده ای نزدیک در استان کرمان برگزار می شود.

    ▫️ارکانی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های مشترک با استان های دیگر، زمینه تعامل و همکاری را افزایش خواهد داد، گفت: استان کرمان در این نمایشگاه، توانمندی های خود در زمینه های اقتصاد، کشاورزی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی را به نمایش می گذارد.

    گفتنی است هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و نخستین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی، کودک از 25 تا 28 مهرماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت