در خانه عکاسان جوان ؛

آثار ۳۰ عکاس آیینی به نمایشگاه «اشک‌واره» رفت

عصر نمایشگاه- خانه عکاسان جوان این روزها میزبان چهارمین نمایشگاه عکس «اشک‌واره» با آثاری از ۳۰ عکاس مطرح کشور است.

آثار ۳۰ عکاس آیینی به نمایشگاه «اشک‌واره» رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از مهر، نمایشگاه عکس «اشک‌واره 4» با آثاری از محمد فرنود، افشین بختیار، کاوه فرزانه، نادر سماواتی، محمدرضا بهار ناز، سیامک زمردی مطلق، امیرعلی جوادیان، علی آذرنیا، احمد نصیر پور، علیرضا عطاریانی، رسول اولیازاده، حمزه اولیازاده و... این روزها در گالری خانه عکاسان جوان برپاست. نمایشگاهی که با هدف آشنایی مردم با آثار خوب عکاسی آیینی برپا شده است.

    در این نمایشگاه 30 اثر از 30 عکاس در سایز 50.70  از مراسم‌ عاشورایی نقاط مختلف ایران به نمایش درآمده است.

    رسول اولیاء‌زاده مدیر خانه عکاسان جوان با اشاره به برپایی چهارمین دوره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه هر ساله با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبه‌رو شده و بر همین اساس این روند ادامه داشته است.

    او این نمایشگاه را دارای جذابیت‌های بصری و دایره مخاطب آن را متنوع دانست و بیان کرد: بسیاری از هموطنان ما از مراسم‌ مذهبی مختلف داخل کشور بی‌ اطلاع هستند لذا این نمایشگاه برای بسیاری از افراد به لحاظ آشنایی با فرهنگ بومی مناطق مختلف جذاب است.

    وی درباره آثار به نمایش گذاشته ‌شده در چهارمین نمایشگاه «اشک‌واره» اظهار کرد: با توجه به اینکه آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود، متعلق به استادان و چهره‌های برجسته عرصه عکاسی آیینی است. ما تنها از این دوستان یک فریم عکس درخواست کردیم و آنها نیز با لطف و عنایتی که داشتند بنا بر انتخاب خودشان یک عکس برای ما ارسال کردند.

    مدیرخانه عکاسان جوان ادامه داد: از لطف و مرهمت عکاسان پیشکسوت و استادانی که هرساله برای برگزاری این نمایشگاه به ما لطف دارند، بسیار سپاسگذاریم و معتقدم که نمایش این آثار زیبا، کوچک‌ترین کاری است که من می‌توانم انجام دهم. البته بر اساس درخواست‌های پیاپی در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

    چهارمین نمایشگاه گروهی عکس «اشک واره» 21 مهرماه در خانه عکاسان جوان افتتاح شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا 28 مهرماه همه‌روزه از ساعت 16 تا 19 از این نمایشگاه واقع در خیابان یوسف آباد، خیابان چهارم، پلاک 3 طبقه دوم، واحد 3 دیدن کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت