برگزاری جلسه مقدماتی هماهنگی و هم اندیشی مشارکت ج.ا.ایران در نمایشگاه ۲۰۱۷ اکسپو قزاقستان

عصر نمایشگاه: در پی حضور موفق ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۵ میلان ایتالیا ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران اولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی مشارکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ قزاقستان را برگزار نمود.

برگزاری جلسه مقدماتی هماهنگی و هم اندیشی مشارکت ج.ا.ایران در نمایشگاه ۲۰۱۷ اکسپو قزاقستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،در پی حضور موفق ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان ایتالیا ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران اولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی مشارکت در نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان را برگزار نمود.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران:

    اولین جلسه مقدماتی هماهنگی و هم اندیشی مشارکت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برگزار گردید.

    این گزارش حاکی است :

    باتوجه به حضور موفق جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان که منجر به کسب مقام دومی در آن نمایشگاه گردید و همچنین توافقنامه برگزاری نمایشگاه اکسپو 2017 آستانه قزاقستان مابین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت قزاقستان و با توجه به موضوع اصلی این دوره از نمایشگاه اکسپو که ( انرژی آینده ) می باشد، این شرکت اولین جلسه هم اندیشی و هماهنگی چگونگی مشارکت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه مذکور را با حضور جمعی از صاحب نظران و مسئولین حوزه انژیهای نو و تجدیدپذیر برگزار نمود.

    بنابراین گزارش :

    در ابتدای این جلسه توضیحاتی در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان مبنی بر راهکارهای تدوین چارچوب مفهومی و انتخاب موضوع فرعی مرتبط با برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط دکتر اسفهبدی معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران تبیین گردید.

    در ادامه هریک از مدعوین با توجه به موضوع نمایشگاه اکسپوی آتی به صورت مقدماتی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برپایی هرچه بهتر آن نمایشگاه پرداختند.

    شایان ذکر است :

    نمایشگاه 2017 قزاقستان در شهر آستانه پایتخت این کشور در طی روزهای 28 خردادماه لغایت 19 شهریورماه سال 1396 در مساحتی به وسعت 174 هکتار و با حضور بیش از 100 کشور جهان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت