نمایشگاه عرضه محصولات بومی در اسدآباد برگزار شد

عصر نمایشگاه- رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات بومی برای نخستین بار خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌های شهرستان و با رویکرد اقتصاد مقاومتی برپا شده است.

نمایشگاه عرضه محصولات بومی در اسدآباد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از تسنیم ، علی حیدری اظهار داشت: نمایشگاه عرضه محصولات بومی اسدآباد از 20 مهر کار خود را آغاز کرده و تا 26 همین ماه، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعداز ظهرها از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان است.

    وی افزود: این نمایشگاه دارای بیش از 40 غرفه بوده و همه اقلام به نمایش درآمده به دست صنعتگران و هنرمندان شهرستان اسدآباد تولید شده است.

    حیدری بیان کرد: این محصولات شامل فناوری نانو، ارتوپدی و توانبخشی، پوشاک، مبلمان، ترشیجات و شوریجات، چیپس میوه، قلم‌زنی، مرصع‌کاری، فرش و تابلو فرش، صنایع‌دستی، سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، ساز کوبه‌ای، سراجی سنتی، انواع رب، معرق و منبت، عروسک‌بافی، ترمه‌دوزی، چرم‌دوزی و میناکاری می‌شود.

    وی با اشاره به نمایش آثار خوشنویسی "سید جعفر سجادی" از مدرسان برجسته کشور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات بومی اسدآباد در خیابان صاحب‌الزمان(عج)، میدان قلم، سالن شهید راحمی برپا شده است.

    رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تصمیم برای برپایی این نمایشگاه به یک‌باره و در 18 مهر گرفته شد، افزود: بلافاصله جلسه‌ای ترتیب داده و از دستگاه‌های مربوطه خواستیم تا هنرمندان و صنعتگران را معرفی کنند و با توجه به زمان اندک، همه کارها به خوبی انجام شده و در شبکه‌های اجتماعی نیز اطلاع‌رسانی خوبی انجام شده است.

    حیدری با اشاره به استقبال بسیار زیاد مردم از این نمایشگاه در روز نخست اظهار داشت: این نخستین نمایشگاه معرفی و عرضه محصولات بومی در اسدآباد است که با هدف معرفی توانمندی‌های شهرستان، معرفی مشاغل خانگی، تشویق تولیدکنندگان و ایجاد فرصت فروش محصولات  برپا شده است.

    وی اعلام کرد: صنایع‌دستی در اسدآباد وضعیت مناسبی داشته و 15 کارگاه صنایع‌دستی شامل مبنت و مبلمان، سفال و سرامیک، قلم‌زنی روی مس، معرق، نقاشی روی سفال، تراش سنگ‌های قیمتی، سراجی سنتی، ملیله‌کاری، عروسک‌بافی و ساخت ساز کوبه‌ای در این شهرستان وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت