کیش و نمایش زیباترین‌های صنعت طلا

عصر نمایشگاه- ده ها شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی هفته اول آذرماه؛زیباترین و جدیدترین طرح های تولیدی صنعت طلا،جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را در سومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی جزیره کیش در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

کیش و نمایش زیباترین‌های صنعت طلا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»  به نقل از ایلنا؛ در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت، کارگاه، واحد تولیدی وکارخانه سازنده و تولیدکننده داخلی و خارجی،نوین ترین تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

    در این نمایشگاه انواع سرویس های مختلف طلا و جواهر(گردنبند، گوشواره، دستبند، زنجیر)، انواع سنگ های قیمتی، انواع جواهرات، انواع فیروزه ها، دستگاههای مدرن تولید داخل طلا و جواهر،انواع شیشه های ضد گلوله و مقاوم در برابر زلزله، انواع دستگاهها و سیستم های حکاکی، دستگاههای جدید ریخته گری و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین، دستگاههای برش و حالت دهنده طلا، دستگاههای میکرو جوش نقطه ای طلا و جواهرات،دستگاه های مدل سازی با حجم تولید بسیار بالا، کوره های ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاههای ساخت زیورآلات، دستگاههای تصفیه طلا،انواع صندوق های نسوز و درب های ضد سرقت، دستگاههای تولید شمش و دیگر تجهیزات و صنایع وابسته ارائه شده و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت:سومین دوره این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است و علاوه بر شرکت ها و کارگاه های داخلی، تولیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، تایلند و هند و هنگ کنگنیز حضور دارند.

    محمود بندرچی مشارکت و همدلی فعالان صنف طلا و جواهر را در تداوم این نمایشگاه بسیار مهم دانست و افزود: این نمایشگاه در سه گروه " ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین سازی"، " سازندگان طلا و جواهر، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی" و " حلقه واسط فروش و بازرگانی" برپا می شود.

    وی با بیان اینکه در سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات کیش صرفا طلا و جواهر ساخت کارخانه ها و کارگاههای داخلی و خارجی ارائه شده است، گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه های مختلف آموزش ساخت و تعمیرات طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهر نیز برگزار می شود.

    بندرچی خاطر نشان کرد:قرار است چند هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتکیش، با حضور در محل نمایشگاه از پیشرفت های این صنعت گرانبهای کشورمان بازدید کنند و در بخش ساعت نیز با همکاری اتحادیه ساعت ایران شاهد حضور پرقدرت برندهای مطرح دنیا در کیش خواهیم بود.

    سومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار شده است.

    این نمایشگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و همکاری و حمایت کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و سایر اتحادیه های کشوراز یکم تا پنجم آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت