مقدمات برگزاری نمایشگاه؛ این نه آن!

عصر نمایشگاه- ما همیشه مدل "این نه آن" را می‌بینیم. به مجلات مد فکر کنید که دو فرد مشهور، یک لباس واحد را پوشیده‌اند، با این وجود یکی از آنها "برنده" نامیده می‌شود. کاری که می‌توانیم انجام دهیم، مقایسه‌ برخی گزینه‌های تبلیغاتی و نمایشی با استفاده از همان سبک آموزشی ساده است. با وجود این همه گزینه‌ موجود، برای برگزارکنندگان نمایشگاه‌های جدید مشکل است که بفهمند روی چه چیز سرمایه‌گذاری کنند. با استفاده از مدل "این نه آن"، ما روی برخی از بهترین گزینه‌های که برگزارکنندگان نمایشگاه‌های جدید را در مسیر درست قرار می‌دهد، تمرکز می‌کنیم.

مقدمات برگزاری نمایشگاه؛ این نه آن!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، انتخاب‌های زیر کلی نیستند و ممکن است بهترین گزینه برای شما و نیازهای نمایشگاهی‌تان نباشند. برخی از انتخاب‌ها برای همه نمایشگاه‌ها و برای هر رویدادی، جواب نخواهد داد. برای بهترین استفاده از برنامه نمایشگاهی خود، اقلام نمایشگاهی‌تان باید به صورت سفارشی ساخته‌شده‌باشد تا نیازهای خاص شما را تامین کند. در این جا چهار مورد انتخاب "این نه آن" را می‌بینید:
    استند تبلیغاتی یا اقلام رومیزینه 
    به جایی بالاتر در مقابل جایی پایین‌تر فکر کنید، مخصوصا در مورد برندینگ. جایی بالاتربه احساسی چون نمایش بزرگ‌تر تفسیر می‌شود. اگر تلاش دارید میان استند تبلیغاتی و اقلام رومیزی انتخاب کنید، به عامل ارتفاع فکر کنید. اگر جمعیتی در مقابل میز خود دارید، هیچ‌کس آرم شما یا پیام‌های دیگر را روی میز، نخواهد دید. اگر یک استند تبلیغاتی داشته باشید و مردم در مقابل میز شما باشند، برندینگ شما هنوز دیده‌می‌شود.
    استثنا: اگر در کنفرانس‌های شغلی و نشست‌های کوچک شرکت می‌کنید، باید پشت یک میز بنشینید، آن‌گاه اقلام روی میز شناسنده خوبی خواهند بود. همچنین ممکن است بخواهید اقلام رومیزی را با استند تبلیغاتی، به صورت همزمان استفاده کنید تا شانس دیده‌شدن خود را به حداکثر برسانید.

    استند آیپد با نمایشگر نصب‌شدهنه
    افزودن فناوری به غرفه، روشی آسان جهت به‌روزرسانی فضای کهنهغرفه است. این کار همچنین مخاطبان شما را درگیر می‌کند و می‌تواند تعاملی به‌یاد‌ماندنی، میان کارکنان غرفه و بازدیدکنندگان ایجاد کند. این دلیل باعث می‌شود که یک استند آیپد را در مقابل نمایشگر نصب شده، انتخاب کنیم. این انتخاب به شدت به اندازه‌ غرفه‌ شما بستگی دارد. این‌گونه به آن فکرکنید: اگر در فضایی 10*10 نمایشگاه برگزار می‌کنید و می‌خواهید یک نمایشگر اضافه کنید، فضای ارزشمندی را برای برندینگ روی نمایشگر واقعی خود به‌کارمی‌گیرید؛ مخصوصا اگر چیز به درد بخوری براینمایش نداشته باشید؛ پس آن را کنار بگذارید. در این شرایط یک استند آیپدمی‌تواند شانس برندینگ بیشتر را فراهم کند.
    استثنا: اگر در یک غرفه‌ بزرگ نمایشگاه برگزار می‌کنید، آن‌گاه نمایشگر گزینه مناسبی خواهد بود. یک نمایشگر نصب شده به همراه یک یا چند استند آیپد، فضای غرفه شما را به تجربه‌ای خوب بدل خواهد کرد و این همان چیزی است که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند.

    استند بروشور یا میز 6 فوتینه
    ممکن است در این جا دل برخی را بشکنیم؛ اما اگر هنوز در نمایشگاه پشت آن میز قدیمی می‌نشینید، کار اشتباهی می‌کنید. ما می‎‌دانیم که واقعا سخت است8 ساعت یا بیشتر را روی کف سخت و سیمانی بایستید و آن میز واقعا راحت‌تان می‌کند. بدون هیچ اما و اگری، نشستن پشت میز روشی غیر موثر برای درگیرکردن بازدیدکنندگان عبوری است. نشستن پشت میز باعث تلف کردن وقت با گوشی یا چک کردن ایمیل‌ها می‌شود. آن‌گاه می‌بینید که30 دقیقه گذشته است و شما فرصت‌های مشتریان بالقوه زیادی را از دست‌داده‌اید و هیچ علاقه‌ واقعی به بازدیدکنندگان، نشان نداده‎اید. علاوه‌براین، غرفه شما بدون وجود میز،بازتر و جذاب‌تر می‌شود. اگر نیاز به اقلام بازاریابی برای پخش کردن دارید، این اقلام روی یک استند بروشور، بسیار جالب‌تر و قابل‌حمل‌تر از روی میز، به نظر می‌رسند.
    استثنا: متاسفم، ولی فکر نمی‌کنم استثنایی وجودداشته‌باشد. این میزها را کنار بگذارید و با افتخار و محکم بایستید و با بازدیدکنندگان عبوری صحبت کنید. با لبخند و رفتار خوب آنها را مجاب کنید که وارد غرفه‌تان شوند.

    کانتر یا صندلینه  
    حالا که آن میز را دور انداختید و صندلی را نگه‌داشتید، تقریبا داریم به جای خوبی می‌رسیم. حالا از شر صندلی هم خلاص شوید. بدون داشتن میز در غرفه، صندلی احمقانه به نظرمی‌آید. این طور نیست؟ در عوض یک کانتر به فضای غرفه خود اضافه کنید. این باعث می‌شود یک فضای خوش‌آمد داشته‌باشید که بتوانید از مشتریان بخواهید برگه‌هایی را پر کنند تا جایزه خوبی بگیرند. یک کانتر نورپردازی شده راه خوبی برای نمایش برندتان به شکلی جذاب است. کارکنان غرفه نیز می‌توانند در صورت نیاز به آسانی و بدون نامرتب و بی‌کار دیده‌شدن(مانند زمانی که روی صندلی نشسته‌اند) به آن تکیه دهند.
    استثنا:سخت تلاش می‌کنیم، ولی استثنایی به ذهن‌مان نمی‌آید. بااین وجود یکی را پیدا کردیم! اگر ثبت‌نام در محل یا ثبت‌نام و تبادل اسناد دارید، آن‌گاه نشستن روی صندلی پشت میز، به صورت رو در رو با بازدیدکننده، ممکن است موثر باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت