استفاده از شرکت‌های تخصصی در نصب و پیاده‌سازی

عصر نمایشگاه- در طول سال‌های زیاد، برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های فراوانی را دیده‌ام که زمان، انرژی و تلاش زیادی را جهت صرفه‌جویی در نقدینگی برای کار نصب و پیاده‌سازی اقلام نمایشگاهی می‌کنند. شاید ما از این متنفریم که برای کاری که خودمان می‌توانیم انجام دهیم، به دیگران پول بدهیم؟ هر دلیلی که داشته باشد، برگزارکنندگان نمایشگاه وقت زیادی برای کاهش هزینه‌‌های کار، صرف می‌کنند.

استفاده از شرکت‌های تخصصی در نصب و پیاده‌سازی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،  شاید ما از این متنفریم که برای کاری که خودمان می‌توانیم انجام دهیم، به دیگران پول بدهیم؟ هر دلیلی که داشته باشد، برگزارکنندگان نمایشگاه وقت زیادی برای کاهش هزینه‌‌های کار، صرف می‌کنند. اما آیا ارزشش را دارد؟ یا این که استفاده از افراد متخصص برای این کار عاقلانه‌تر است. منظور از "افراد حرفه‌ای" سفارش دو کارگر از کارگران عمومی نمایشگاه برای عملیات نصب و پیاده‌سازی نیست؛ آنها ممکن است کار را خوب انجام دهند، اما در اینجا مقصود شرکت‌های تخصصی نصب و پیاده‌سازی است که در نصب و پیاده‌سازی اقلام نمایشگر نمایشگاهی تخصص دارند.
    پیش از آن که به دلایل استفاده از شرکت‌های نصب و پیاده‌سازی برسم، بگذارید تنها یک دلیل برای عدم استفاده از آنها را ارائه دهم و آن تلاش برای صرفه‌جویی نقدی است. تنها مزیت احتمالی برای این که کارکنان خودتان نمایشگرها را نصب کنند، این است که ممکن است هزینه کمتری داشته باشد.
    آنها کار را بهتر و سریع‌تر انجام می‌دهند. احتمالا کارهای روزانه خود را بهتر از نصب‌کننده‌ حرفه‌ای انجام می‌دهید. اما عکس این مسئله نیز صادق است. آنها هم در نصب نمایشگرها از شما بهتر عمل می‌کنند.  برای هر نمایشگری که شما نصب ‌کرده‌اید، نصب‌کننده‌ حرفه‌ای به طور میانگین احتمالا 200 نمایشگر نصب ‌کرده ‌است. حالا چه کسی در نصب نمایشگرها بهتر است؟ نمایندگان فروش شما؟ معاون بازاریابی‌تان؟ معاون فروش‌تان؟ یا فردی که هر سال 200 نمایشگر نصب‌ می‌کند؟
    آنها مشکلات را بهتر و سریع‌تر حل می‌کنند. شما به عنوان برگزار‌کننده نمایشگاه می‌دانید که قانون مورفی در نمایشگاه‌های تجاری نیز صدق می‌کند. هر چیز بدی که ممکن است رخ‌ دهد، رخ ‌می‌دهد. کسی که شغلش این است، آن را قبلا دیده است؛ او می‌داند چگونه مشکل را حل کند و مانع اتلاف وقت شما شود. او احتمالا چندین بار مشکل مشابه را برای مشتریان دیگر دیده است. احتمال حل مشکل به وسیله او بسیار بیشتر از شما است. همچنین توجه داشته باشید که اگر به ابزارهای برقی، نردبان یا دیگر وسایل نیاز داشته باشید، شرکت‌های نصب و پیاده‌سازی آنها را دارند.
    آنها برای کسب درآمد کار می‌کنند و می‌خواهند رابطه‌ای طولانی مدت با کسب‌وکار شما برقرار کنند. برخلاف شخصی که از افراد نمایشگاه به‌ کار می‌گیرید، متخصصان شرکت نصب و پیاده‌سازی مدت‌ها است که این کار را می‌کنند و تنها با تکرار کسب‌وکارشان است که درآمد کسب می‌کنند. اگر آنها کارشان را در لاس‌وگاس برای شما خوب انجام ندهند، شما دیگر در اورلاندو از آنها استفاده نخواهید کرد. این برای شما چه معنی دارد؟ این یعنی آنها سخت‌تر، سریع‌تر و به طورکلی بهتر برای شما کار می‌کنند. و این قسمت "سریع‌تر" مهم است چرا که هر چه سریع‌تر کار کنند، شما پول کمتری خواهید پرداخت. در واقع شما می‌توانید با استفاده از شرکت‌های نصب و پیاده‌سازی در کل کار نمایشگاه صرفه‌جویی نقدی داشته باشید، حتی اگر نرخ ساعتی گران‌تر باشد.
    آنها آن‌قدرها هم که شما فکر می‌کنید، گران نیستند. تنها چون کارمندان شما نمایشگرهایتان را نصب می‌کنند به این معنی نیست که این کار رایگان انجام می‌شود. بگذارید یک نمایشگاه در لاس‌وگاس با یک نمایشگر 10 در 20 اینچی را نظر بگیریم که 8 نفر ساعت جهت نصب و 8 نفر ساعت برای پیاده‌سازی کار می‌برد. این یعنی 16 نفر ساعت و با در نظر ‌گرفتن کارکنان شرکت نصب و پیاده‌سازی با نرخ ساعتی 88 دلار هزینه شما 1408 دلار خواهد بود. حال اگر دو کارمند با حقوق 40000 دلار در سال را برای این کار استفاده کنید و فرض کنید که می‌توانند آن را طی 16 ساعت نصب کنند (شک دارم که بتوانند) می‌شود 307 دلار. شما باید یک روز زودتر جهت نصب آنها را بفرستید و یک روز بیشتر آنها را نگه‌دارید پس این یعنی 4 شب اضافه در هتل یعنی 700 دلار. هزینه تاکسی رفت‌و‌برگشت در دو روز احتمالا 100 دلار می‌شود و برای وعده‌های غذایی نیز 300 دلار باید بپردازید. اینها را با هم جمع‌کنید، می‌بینید که 1407 دلار خرج کرده‌اید. فراموش نکنید که کار شما به خوبی کار آنها نیست؛ پس حتی اگر شرکت نصب و پیاده‌سازی دوبرابر گران‌تر باشد ممکن است هنوز ارزشش را داشته باشد.
    شما کارهای بهتری برای انجام دادن دارید. من نمی‌دانم شما در شرکت خود چه می‌کنید اما شرط می‌بندم کارتان نصب و پیاده سازی نمایشگر نیست. پس چرا شما یا کارمندان‌تان این کار را انجام می‌دهید؟ اگر در حال نصب نمایشگر هستید پس آنچه به بهترین وجه جهت رشد شرکت‌تان انجام می‌دهید را انجام نمی‌دهید. برای حمل‌ونقل هم همین‌طور است (نباید خودتان نمایشگر را به محل نمایشگاه حمل‌کنید) کسی را برای حمل‌و‌نقل به‌کار گیرید. منابع کارکنان کمیاب هستند. توصیه من به شما و کارکنان‌تان این است که کاری را که به بهترین وجه می‌توانید بکنید را انجام دهید و دیگران را برای نصب و پیاد‌ سازی به‌کارگیرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت