بیستمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان (۱۵)

بازریابی موفق شرکت نمایشگاه اصفهان در رویدادهای خارجی/ در بازاریابی نمایشگاه های تخصصی Big۵ و شویتو موفق عمل کرده ایم

عصر نمایشگاه- رسول محققیان در ادامه بر ضرورت توسعه منابع انسانی به موازات توسعه فیزیکی اشاره کرد و گفت : مهمترین شاخصه یک نمایشگاه در ارتباط با بازاریابی و ممیزی و نیز بازاریابی بازدید کننده منابع انسانی است و از این لحاظ به جرات می توان شرکت نمایشگاهی اصفهان را به عنوان پیشتاز این عرصه در کشور قلمداد کرد.

بازریابی موفق شرکت نمایشگاه اصفهان در رویدادهای خارجی/ در بازاریابی نمایشگاه های تخصصی Big۵ و شویتو موفق عمل کرده ایم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از عصر ساختمان, رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان در پاسخ به این سئوال که طرح توسعه شرکت نمایشگاه های اصفهان در چا مرحله ای قرار دارد به تشریح مقوله توسعه در شرکت نمایشگاهی اصفهان پرداخت  گفت : توسعه از دو جنبه فیزیکی و منابع انسانی در مجموعه نمایشگاهی اصفهان در حال انجام است.در بُعد فیزیکی احداث شهرک نمایشگاهی بزرگ اصفهان در کنارگذر شرقی شهر حدود یکسال و نیم است که آغاز شده است.برای احداث شهرک استاندار نمایشگاهی استان اصفهان زمینی با مساحت 47 هکتار اختصاص یافته است که عملیات عمرانی فاز اول آن در زمینی به وسعت 17 هکتار در حال انجام است. در این مرحله پانزده هزار مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی که بالغ بر دو برابر فضای نمایشگاه کنونی است به بهره برداری خواهد رسید که یکی از مشکلات اساسی برگزاری نمایشگاه های فعلی ما را مرتفع خواهد کرد.مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به زیر ساخت ها و خدمات نمایشگاهی در نظر گرفته شده در سایت جدید نمایشگاهی بر تامین فضای نمایشگاهی استاندارد و مطابق الزامات UFI تاکید کرد.
    رسول محققیان در ادامه بر ضرورت توسعه منابع انسانی به موازات توسعه فیزیکی اشاره کرد و گفت : مهمترین شاخصه یک نمایشگاه در ارتباط با بازاریابی و ممیزی و نیز بازاریابی بازدید کننده منابع انسانی است و از این لحاظ به جرات می توان شرکت نمایشگاهی اصفهان را به عنوان پیشتاز این عرصه در کشور قلمداد کرد.
    او در ادامه ساختار منابع انسانی شرکت نمایشگاه اصفهان را قوی و غنی دانست و از توانمندی تیم بازاریابی فعال در مجموعه خود یاد کرد و از افزایش کمی و کیفی منابع انسانی شرکت نمایشگاهی در آینده خبر داد.
    رسول محققیان با بیان اینکه برنامه ریزی و هدف گذاری باعث رشد و تعالی هر مجموعه نمایشگاهی خواهد شد اظهار داشت : شرکت نمایشگاه های اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. چشم انداز ما تبدیل شدن به کیفی ترین سایت نمایشگاهی خاورمیانه تا سال 1404 است و برای رسیدن به این هدف در هر دو جنبه فضای نمایشگاهی و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت نمایشگاهی در حال فعالیت و البته رصد کارهای انجام شده هستیم تا به این چشم انداز دست پیدا کنیم.
    او از محل برگزاری نمایشگاه،غرفه داران و شرکت کنندگان و در نهایت تیم بازاریابی نمایشگاه به عنوان سه رکن برگزاری نمایشگاه یاد کرد و ادامه داد: طبیعتا ارتقا کیفی منابع انسانی دو رکن این جریان را تقویت و بهبود خواهد بخشید و بنده به شخصه آینده موفقی را برای نمایشگاه اصفهان متصور هستم.ایشان افزود: علیرغم پیشرفت فیزیکی 47 درصدی فاز اول شهرک نمایشگاهی اصفهان،زیر ساخت ها و استراکچر این فضا آن را به زودی به فضای نمایشگاهی منحصر به فردی در ایران بدل خواهد کرد.متاسفانه در کشور استاندار ساخت سالن های نمایشگاهی هیچ گاه رعایت نشده است و شهرک بزرگ نمایشگاه اصفهان می تواند بدعت گذار این جریان باشد.
    او در خاتمه با اشاره به برگزاری پاویون های تخصصی مرتبط با صنعت ساختمان در سایر کشورها از سوی شرکت نمایشگاه های اصفهان یاد کرد و گفت: در حال حاضر هماهنگی و مدیریت حضور شرکت کنندگان دو نمایشگاه بزرگ Big5 دبی و نمایشگاه سنگ شویتو چین بر عهده شرکت نمایشگاه های اصفهان است. او با اشاره به هزینه بالای غرفه داری در رویداد Big5 دبی که رقمی بالغ بر 700 دلار برای هر مترمربع فضای نمایشگاهی خواهد بود اظهار داشت: هزینه های بالای حضور در رویداد مطرحی همچون Big5 علاوه بر اینکه باعث حضور شرکت های توانمند ایرانی در این نمایشگاه تخصصی شده است از طرفی سطح توقع مشارکت کنندگان در ارائه خدمات را نیز بالا می برد و در صورت عدم ارائه خدمات مطلوب باعث کاهش استقبال شرکت ها خواهد شد. حال آنکه مجموعه بازاریابی و خدماتی شرکت نمایشگاه اصفهان به نحوی عمل کرده است که میزان

    استقبال از رویدادی همچون Big5 به نسبت سالهای ابتدایی از 50 متر مربع فضای نمایشگاهی به 200 مترمربع در دوره پیش رو ارتقا پیدا نماید. او همچنین از موفقیت بازاریابی مجموعه خود در جذب مشارکت کننده تخصصی در نمایشگاه شویتو چین و بازاریابی فضایی بالغ بر 380 مترمربع تاکنون خبر داد.

    لازم به ذکر است نمایشگاه شویتو چین 17 الی 20 آبان و نمایشگاه Big5 دبی نیز 5 الی 8 آذر ماه سال جاری برگزار خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت