به میزبانی دولتخانه صفوی قزوین صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در دومین روز از بهار

عصر نمایشگاه- همزمان با دومین روز از بهار ۹۵ نمایشگاه صنایع دستی در دولت‌خانه صفوی قزوین افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در دومین روز از بهار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،  همزمان با دومین روز از ایام نوروز، نمایشگاه صنایع دستی بعد از ظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قزوین و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در دولت‌خانه صفوی این استان افتتاح شد.

    استان قزوین جایگاه هنر و کارآفرینی بوده و برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در این راستا محرکی برای اطلاع‌رسانی و شناسایی ظرفیت‌های این استان است.

    نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه دولت‌خانه صفوی قزوین که از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است علاوه بر اینکه میزبان گردشگران و مسافران نوروزی بوده فرصتی برای رونق اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخل است.

    نمایشگاه صنایع دستی استان قزوین تنها بخشی از رونق چرخه اقتصادی این استان محسوب می‌شود، چراکه قزوین در سایر بخش‌ها و حوزه‌ها همچون حوزه کشاورزی ظرفیت قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد.

    بسیاری از مردم قزوین علاقه‌مند به فعالیت هنری و صنایع دستی هستند که همین علاقه، شور و هیجان محرکی برای حضور این هنرمندان در عرصه‌های مختلف و نشان دادن هنر خود است.

    مردم قزوین علاوه بر هنر، شعر و ادب در خانه‌داری نیز فعال هستند، چراکه باقلوای معروف قزوین نشانی از توان و ظرفیت زنان این استان است.

    نمایشگاه صنایع دستی دولت‌خانه صفوی قزوین با فعالیت خود در ایام نوروز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است تا تلخی سفر را با بخش‌های متنوعش کام مسافران را شیرین کند.

    باقلوای قزوین، آثار هنرمندان در بخش‌های مختلف همچون هنر ترمه‌دوزی، نقاشی، آینه‌کاری، عروسک‌بافی و بسیاری از هنرهای دیگر در نمایشگاه صنایع دستی دولت‌خانه صفوی ارائه می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از این بخش‌ها بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت