با برپایی غرفه و نمایش هنر قالی‌بافی؛

اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ و هنر روسیه شرکت می‌کند

عصر نمایشگاه- استان اردبیل با نمایش هنر قالی‌بافی و عرضه فرش دستباف در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ و هنر روسیه شرکت می‌کند.

اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ و هنر روسیه شرکت می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، در این نمایشگاه که به صورت سالانه در مسکو برگزار می شود، بنیاد خیریه پرتو 12 بهمن استان اردبیل حضور یافته و صنایع دستی این استان را بویژه در زمینه قالی بافی به نمایش خواهد گذاشت.

    موسس بنیاد خیریه پرتو 12 بهمن اردبیل این نمایشگاه بین المللی را اواسط آبان ماه عنوان کرد و افزود: نمایشگاه فرهنگ و هنر روسیه با حضور ده ها کشور دنیا و نمایش و عرضه محصولات و تولیدات فرهنگی و هنری برگزار می شود.

    علی لطفی با اشاره به حضور ویژه این بنیاد خیریه در نمایشگاه ادامه داد: با توجه به عبلاقمندی طرف روسی دعوت کننده و برنامه های اجرایی برای نمایش محصولات، غرفه ای با متراژ 250 مترمربع برای بنیاد در نظر گرفته شده است.

    وی برپایی کارگاه های آموزشی به صورت ورک شاپ توسط قالی بافان اردبیلی در زمان برگزاری نمایشگاه متذکر شد: علاقمندان به فرش و هنر قالی بافی و هنرجویان روسی و نیز تجار و سرمایه گذاران در این کارگاه های با بافت و طرح های اردبیل و ایران آشنا خواهند شد.

    موسس بنیاد خیریه پرتو 12 بهمن اردبیل همچنین از عرضه محصولات در نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: شناساندن فرش دستباف کشورمان به تجار و فعالان این حوزه در روسیه و نیز به بازدیدکنندگان از مهمترین اهداف حضور در این نمایشگاه است.

    وی همچنین توسعه صادرات و ارزآوری را از ثمرات شرکت در چنین نمایشگاه هایی برشمرد و تاکید کرد: در حال حاضر با توسعه روابط، شاهد علاقمندی سرمایه گذاران روسی برای سرمایه گذاری در این زمینه هستیم.

    لطفی ابراز امیدواری کرد با توجه به حضور فعالان حوزه فرهنگ و هنر کشورهای مختلف در این نمایشگاه، زمینه های مناسبی جهت توسعه همکاری و تبادلات فرهنگی و هنری بین اردبیل و مردم روسیه و نیز سایر کشورها فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت