مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران:

"شهر آفتاب" به قطب فرهنگی و گردشگری تبدیل می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح مجموعه شهر آفتاب همزمان با آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: تمام تلاش ما این است تا این مجموعه عظیم و کم نظیر را به قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت تبدیل کنیم.

"شهر آفتاب" به قطب فرهنگی و گردشگری تبدیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایسنا، عبدالله رمضانی ضمن اعلام این خبر افزود: پیش بینی کرده‌ایم همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه شهر آفتاب برنامه های متعدد فرهنگی و تفریحی را برای حضار برگزار کنیم تا هموطنان عزیز که از اقصی نقاط کشور به نمایشگاه می آیند شاهد اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی باشند.

    وی با اشاره به اجرای برنامه های خانواده محور در مجموعه شهر آفتاب گفت: سعی می کنیم تا با همکاری سازمان های ذیربط برنامه های خاص کودک و نوجوان را با رویکرد خانواده محور برگزار کنیم. ضمن اینکه، برگزاری نمایشگاه کتاب همزمان با ایام رجب و شعبان است و در تمامی این مدت جشن های متنوعی در مجموعه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

    مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به اقدامات سازمان ورزش پرداخت و اذعان کرد: قرار است تا سازمان ورزش نیز انواع تفریحات و مسابقات ورزشی را در رشته های مختلف با رویکرد خانواده محور و با تاکید بر موضوع کودکان و نوجوانان برگزار کند.

    وی با تاکید بر تلاش مدیریت شهری مبنی بر تبدیل مجموعه شهر آفتاب به قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت اظهار داشت: از آن جایی که نمایشگاه خارج از شهر است، برآنیم تا امکاناتی را فراهم کنیم که شهروندان در صورت مراجعه، یک روز را به خوبی و با آرامش در کنار خانواده سپری کنند.

    رمضانی ادامه داد: از سوی دیگر همجواری نمایشگاه شهر آفتاب با حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) موجب شد به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا هموطنان عزیز پس از زیارت بتوانند از برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر آفتاب بهره ببرند.

    به گفته مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در حال حاضر، بخش اعظم برنامه ریزی ها معطوف به ایام نمایشگاه کتاب است؛ البته برنامه‌های مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با نمایشگاه شهر کتاب پایان نمی یابد و قرار است تا بخشی از آنها نیز در تابستان به صورت مستمر اجرا شود.

    بر اساس گزارش رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی، روی نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان یک برنامه فرهنگی برنامه ریزی می‌کنیم و اجرای برنامه های فرهنگی در این فضای وسیع را به طور مستمر می بینیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت