بیستمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان (۲۰)

نمایشگاه اصفهان محل توسعه بازار محصولات ساختمانی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل کارخانجات آجر نماچین حضور در نمایشگاه را در برند سازی محصولات تولیدی خود موثر ارزیابی کرد.

نمایشگاه اصفهان محل توسعه بازار محصولات ساختمانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    رضا چینی مدیر عامل کارخانجات آجر نما چین در گفت و گوی با پایگاه خبری عصر نمایشگاه اظهار داشت: کارخانجات آجر نما چین با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه قوی و استفاده از تکنولوژی های روز اروپا، همواره و در تمامی نمایشگاه های داخلی و خارجی با دستاوردهای جدیدی حضور داشته است تا بتواند به خوبی پاسخگوی مخاطبان خود باشد.
    مدیرعامل آجر نما چین با اشاره به تنوع محصولات تولیدی کارخانجات خود اظهار داشت: بیش از هزار نوع آجر در ابعاد و رنگ های متنوع تولید می کنیم و این به واسطه نیروی انسانی و تیم توسعه و تحقیق بازار قوی مجموعه بوده است.
    وی با اشاره به محصول جدید آجر نما چین گفت: در حال حاضر محصول جایگزینی را برای متریال چوب مصرفی در نما را با ابعاد 12*100 سانتیمتر تولید می کنیم. این محصول با توجه به ثبات و ماندگاری در ظاهر و نیز سرعت بالای اجرا، قیمتی معادل یک سوم متریال چوبی نما دارد.
    چینی از دستاورد جدید کارخانه خود گفت : با توجه به ارتباطات موثری که با برند "تراکو" سوئد به عنوان همکار در حال حاضر داریم تولیدات جانبی بخش آجر را نیز در ایران تولید می کنیم.
    آجر نما چین علاوه بر تولید آجر نما در تولید انواع چسب نما،تولید نانو، عایق های مختلف ساختمانی و پشم سنگ ضد رطوبت در حال فعالیت می باشد.در همین راستا مدیر عامل کارخانجات آجر نماچین حضور در نمایشگاه را در برند سازی محصولات تولیدی خود موثر ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به نیاز کشور به کاهش اتلاف انرژی های مصرفی تولید دیوارهای ساختمانی را در دستور کار قراداده ایم. کشور ایران در حال حاضر 7 برابر استاندارد جهانی مصرف انرژی دارم که این امر زنگ خطری برای کشور در آینده نه چندان دور می باشد. مجموعه آجر نماچین به پشتوانه تیم تحقیق و توسعه قوی مهندسی خود در این زمینه وارد عمل شده است و از آنجاییکه حدود 55 درصد اتلاف انرژی در ساختمان های کشور به واسطه دیوارهای پیرامونی می باشد تولید دیوارهای ساختمانی را آغاز کرده است.
    مدیرعامل کارخانجات آجر نماچین کاهش هزینه های اجرایی، افزایش بهره وری در استفاده از متراژ واحدهای مسکونی ، کاهش وزن سازه ای و ایجاد دیواره آتش به واسطه استفاده از پشم سنگ در دیوارهای فوق را از مزیت های این محصولات دانست.این محصول سبب می شود دیوارهای پیرامونی ساختمان از 35 سانتیمتر به 15 سانتیمتر و وزن دیوارهای جانبی از 180 الی 250 کیلوگرم به 50 کیلوگرم تقلیل یابد.
    وی در انتها موفقیت های مجموعه خود را در توجه به واحد تحقیق و توسعه بازار دانست و گفت: اکثر کارفرمایان تحقیق و توسعه را صرفا در بخش تولید محصول دنبال می کنند حال آنکه این امر در کارخانجات ما در سه بخش تحقیق و توسعه بازار، تحقیق و توسعه محصول و در نهایت تحقیق و توسعه مهندسی در حال پیگیری است.

    تهیه و تنظیم خبر: سعید لطفی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت