همکاری تانا با استارت آپ ها در قالب دیگر شکل گرفت؛

دیجی سنگ، ۷امین حامی رسانه ای نمایشگاه خانه مدرن البرز شد

عصر نمایشگاه- پس از همکاری گروه تانا با استارت آپ ها برای برگزاری مسابقه طراحی لوگوتایپ نمایشگاه "خانه مدرن البرز"، سایت اینترنتی دیجی سنگ با هدف ارتباط با دست اندرکاران صنعت سنگ و همچنین معرفی این پایگاه به مشتریان بازار ساختمان در منطقه البرز و استان های همجوار به عنوان ۷امین حامی رسانه ای این نمایشگاه، انتخاب شد.

دیجی سنگ، ۷امین حامی رسانه ای نمایشگاه خانه مدرن البرز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه خانه مدرن البرز، محسن شمس، مدیر عامل گروه تانا و مجری نمایشگاه با اعلام این مطلب افزود: دیجی سنگ از سال 1395 با هدف معرفی دست اندرکاران صنعت سنگ ساختمان و محصولات و خدمات قابل ارائه توسط آنها با رویکرد ارتقاع علمی در صنعت سنگ شروع به کار کرده و در حال حاضر یکی از متنوع ترین سبد خرید سنگ را به مشتریان اینترنتی بازار ساختمان ارایه می کند.
    شمس دلیل همکاری با این استارت آپ فعال در صنعت سنگ را ارتباط موضوعی با گروه های تخصصی نمایشگاه خانه مدرن البرز و حضور سنگ و محصولات سنگی در این رویداد دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار تامین کننده سنگ نسبت  به معرفی محصولات خود در دیجی سنگ برای فروش اقدام نموده اند و مشتریان داخلی و خارجی مراجعه کننده به آن نیز به صورت قابل توجهی رو به افزایش است.
    وی این همکاری را سومین تجربه گروه تانا با استارت آپ ها برشمرد و گفت: بر این اساس برای تمرکز بر بخش سنگ و دعوت و اطلاع رسانی نمایشگاه خانه مدرن البرز به دست اندرکاران این صنعت، تعامل رسانه ای با پایگاه اینترنتی دیجی سنگ در دستور کار ستاد نمایشگاه قرار دارد.
    شمس درخصوص حامیان رسانه ای نمایشگاه توضیح داد: پایگاه های اطلاع رسانی عصر نمایشگاه و عصر ساختمان، هفته نامه پیام ساختمان، ماه نامه¬های بازار ساختمان و تاسیسات، ساختمان فردا و نمایشگاه نیز حامیان رسانه ای این رویداد هستند که نسبت به پوشش و اطلاع رسانی نمایشگاه متفاوت خانه مدرن البرز، اهتمام ویژه دارند.
    خاطر نشان می شود اولین نمایشگاه خانه مدرن البرز در تاریخ 21 تا 24 آذرماه در کرج توسط گروه تانا در محل موقت نمایشگاه های البرز واقع در مهرویلا، پل شهدای پلیس، موسسه گلستان گلشهر، برگزار می شود و اطلاعات بیشتر از طریق سایت 5 زبانه tana-group.com و کانال¬های¬ AlborzModernHouse  و TanaGroupدر شبکه¬های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام قابل دسترسی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت