نقشه‌های ایران برای درخشش در نمایشگاه ترکیه

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی پروژه نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکیه می گوید: ۳۰۰ تولیدکننده ایرانی در قالب ۹۵شرکت ایرانی برای حضور در نمایشگاه ترکیه حضور خواهندداشت و نمایشگاه اختصاصی ایران در استانبول – ترکیه فرصتی برای حضور پررنگ بازرگانان ایرانی و تعامل اقتصادی، دانش‌ و فناوری آنها با سایر کشورهای حاضر در این نمایشگاه است.

نقشه‌های ایران برای درخشش در نمایشگاه ترکیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش , علی موبدی  مدیراجرایی پروزه نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکیه  گفت: از هست سالنی که در نمایشگاه ترکیه وجود دارد یک سالن به صورت اختصاصی با فضای نمایشگاهی2500 متر در اختیار بازرگانان ایرانی قرار گرفته است.

    وی با اشاره به این‌که همزمان با نمایشگاه ایران، نمایشگاه منسوجات خانگی ترکیه در سالن‌های 4،5 و6 برگزار می‌‌شود ادامه داد: در حدود 95 شرکت ایرانی برای حضور در این نمایشگاه حضور یافتند که تمامی گروه‌های کالایی مرتبط با صنایع مختلف را عرضه خواهند کرد.

    موبدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که 50 درصد هزینه‌های مشارکت، یارانه اختصاص داده شده است اذعان کرد: همچنین برای اسکان فعالان اقتصادی و حاضران در این نمایشگاه هتل مورد نظر تسهیلاتی در نظر گرفته است.

    مدیر اجرایی پروژه نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکیه با تاکید براین که در حاشیه این نمایشگاه و برای تعامل بازرگانان ترک و ایرانی برنامه‌هایی مد نظر قرار گرفته است افزود: با توجه به یارانه اختصاص داده شده و برنامه های جانبی از جمله نشست های تخصصی و جلسات B2B با بازرگانان کشور ترکیه فرصت بسیار مناسب درشرایط جدید منطقه ای در اختیار شرکت ها و فعالان حوزه های مختلف قرار می‌گیرد.

    وی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای جذب سرمایه گذاری و مخاطبان انجام دادید پاسخ گفت: تبلیغات گسترده ای در استانبول و بر بیلبوردها و رسانه ها داشته ایم که هزینه قابل توجهی به این امر اختصاص یافت.

    به گفته مدیر اجرایی پروژه نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکیه، در این نمایشگاه، شرکتهایی در بخش صنعت هوایی، قطعات خودرویی (خودروهای برقی و یا الکترونیکی)، شرکتهای تابعه وزارت نیرو و شرکتهای خصوصی و در حوزه پلاستیک و صنعت ساختمان، شرکتهای دانش بنیان ،شرکت‌های معدنی و یا فعال در حوزه سنگ. انجمن مواد غذایی، نوشیدنی ها ،خشکبار، شیرینی و شکلات ، لوستر، لوارم خانگی ، فرش ماشینی و محصولات کشاورزی ـ شیمیایی ، صنایع دستی و توریسم وجود دارند.

    یادآور می‌شود: نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکیه 3 تا 6 آبان ماه در استانبول برگزارمی‌شود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت