حضور پر رنگ شرکت نمایشگاه اصفهان در بازار عمان از سال ۲۰۱۴

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی همکاری های نمایشگاهی خود را با مرکز نمایشگاهی عمان آغاز کرده است.

حضور پر رنگ شرکت نمایشگاه اصفهان در بازار عمان از سال ۲۰۱۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با هدف ایجاد شرایط و بسترهای لازم جهت حضور توانمند تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان در بازارهای جهانی و کمک به توسعه صادرات غیر نفتی، برای چهارمین سال متوالی سازماندهی غرفه های ایران را در نمایشگاه های معتبر کشور عمان در دستور کار خود قرار داد.

    هفتمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان با عنوان OmanHealth2017 و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی غذا و هتل داری عمان با عنوان FHO2017 رویدادهایی هستند که در دو نوبت در مهر ماه سال جاری در مرکز جدید نمایشگاه های بین المللی مسقط برگزار شد و شرکت نمایشگاه های اصفهان به عنوان نماینده رسمی مرکز نمایشگاهی عمان و منتخب سازمان توسعه تجارت ایران افتخار میزبانی از شرکت ها، سازمان ها و فعالان صنایع پزشکی و غذایی کشورمان را در نمایشگاه های مذکور از آن خود کرد. در نمایشگاه پزشکی که از تاریخ 17 تا 19 مهرماه برپا شد نمایندگانی از استان های اصفهان، تهران، فارس، البرز، خوزستان و بوشهر به معرفی توانمندی های خود در زمینه انواع تجهیزات پزشکی، داروها و مکمل های گیاهی، گردشگری سلامت و خدمات بهداشتی-درمانی پرداختند. در نمایشگاه غذا و هتل داری عمان نیز که از تاریخ 24 تا 26 مهرماه برگزار شد نمایندگانی از استان های خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی و خوزستان بخشی از قابلیت های خود را در زمینه انواع خشکبار، شکلات و ویفر، صنایع غذایی بسته بندی، نوشیدنی های گیاهی، سرکه و ترشی معرفی نمودند و توانستند با استفاده از فرصت محدود و طلایی نمایشگاه، اقدامات مؤثری را در صادرات محصولات خود در سطح منطقه داشته باشند. از جمله نکات قابل توجه در مدت زمان برپایی این رویدادها می توان به سازمان دهی جلسات با مسوولین دولتی کشور عمان، اتاق بازرگانی عمان، بازدید های تخصصی، حضور مسوولان دولتی کشورمان در کنار غرفه داران، همراهی عوامل سفارت ایران، حضور رایزن بازرگانی و اقتصادی کشور در کنار مشارکت کنندگان ایرانی و گفتگو با آنها و برپایی کنفرانس های تخصصی اشاره کرد. 

    لازم به ذکر است شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سال 2014 به صورت رسمی همکاری های نمایشگاهی خود را با مرکز نمایشگاهی عمان آغاز کرده و طی این چهارسال توانسته است در زمینه های پزشکی، غذایی، نفت و گاز و صنعت پتروشیمی میزبان بیش از 60 شرکت و سازمان دولتی و خصوصی کشورمان در قالب پاویون ملی ایران باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت