آغاز به کار نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در نوشهر

عصر نمایشگاه- با حضور استاندار مازندران، نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در نوشهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایسنا،  با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان نوشهر، نمایشگاه ملی صنایع دستی استان‌های مختلف کشور در پارک نگین نوشهر افتتاح شد.

    فلاح جلودار، استاندار مازندران در این مراسم تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، امسال به شکل ویژه در دستور کار قرار دارد و در این راستا قرارگاهی از روز شنبه در استان راه‌اندازی می‌شود.

    وی، صنایع‌دستی را از ملزومات توسعه اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: صنایع‌دستی زمانی رونق گذشته خود را نداشته است ولی در یکی دوسال اخیر نمایشگاه‌های خوبی در استان برگزار شده است.

    استاندار مازندران از تشکیل و راه‌اندازی 800 غرفه صنایع‌دستی در استان خبر داد و گفت: در زمینهٔ تولید صنایع‌دستی علاوه بر توجه به کیفیت باید هزینه‌های تمام‌شده را کاهش دهیم. امیدواریم سال جاری اقدامات خوبی برای توسعه صنایع‌دستی استان رقم زنیم و تلاش کنیم تا صنایع‌دستی را فعال و شناسایی کنیم.

    وی به سیاست محوری دولت در راستای توجه به صنعت مولد اشاره کرد و گفت: صنایع‌دستی یکی از راه‌های دستیابی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    استاندار مازندران با اشاره به ابلاغ ایجاد قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: دستگاه‌های مسئول و پشتیبان باید برای انجام کار بزرگ که درشان و منزلت هم استانی‌هاست آماده شوند.

    فلاح جلودار با بیان ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی و صنعت و معدن افزود: باید از ظرفیت بخش‌های مختلف برای تحقق شعار سال جاری استفاده کنیم و امسال، سال برنامه و اقدام خواهد بود.

     نمایشگاه ملی صنایع دستی شامل بیش از 100 غرفه از 22 استان کشور از چهارم فروردین ماه گشایش یافت. این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز آماده بازدید مسافران و هموطنانی است که به استان مازندران سفر می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت